marlao Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 jeg kommer ikke inn på mine dokument, min datamaskin, kontrollpanel osv. får opp følgende feilmelding: "explorer.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." Hva er galt?, og hva må jeg gjøre for å fikse det? etter at dette oppsto har jeg fått opp en innloggingsgreie når jeg starter maskinen, dette har ikke vært tidligere, jeg har ikke passord for innlogging derfor har jeg bare latt det stå blankt.. håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Prøv og se om dette hjelper. Start->kjør lim inn fet tekst regsvr32 /u shmedia.dll Slår av mediapreviewfunksjon kan ofte gi feil viss du har mediafiler(avi) i mine dokumenter. Går ikke for vi prøve annet. Lenke til kommentar
marlao Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 det funket dessverre ikke :S andre forslag Lenke til kommentar
Kjetil_hp Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Dersom ingen ting annet hjelper; Installer windows på nytt, så ligger dokumentene der fortsatt, bare du ikke formaterer harddisken samtidig. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei og hå når explorer viser denne feilmeldingen bør du kunne trykke på detaljer og der henviser de til en såkalt Dump-fil. Denne kan da åpnes i windbg og feilsøkes. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 jeg hadde akkurat samme problem, og grunnen til dette var at jeg hadde videofiler på mine dokumenter. Det viste seg faktisk å være en konflikt mellom noen videokodeker, og når begge prøvde å forhåndsvise filen ble det explorerstopp. Jeg løste dette ved å installere K-Lite Mega Codec Pack. Ikke sikkert det løser ditt problem, men det løste i alle fall mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå