rvenes Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har eit litt snodigt problem her. Får HTTP 400 bad request når eg prøver å besøke nettverkskamera mitt. I Firefox funker det sånn delvis, dvs alt funker som skal funke, men sida det er ein ActiveX plugin så kjem det naturligvis ikkje bilde fram! Har også prøvd med IEtab i Firefox: Funker like dårlig det. Men, det funker på alle andre PC-er i huset... Det er eit Dlink 6620G nettverkskamera. Har også prøvd å slette ActiveX plugingen og reinstallert den, men framleis samme skjiten! Noken forslag? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Prøv å sett sikkerheten på lavt (nettleseren), mulig det er noen sikkerhetsproblemer med activex. Endret 18. mars 2008 av TCi Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Liten suksee... Kameraet står på mitt lan, og eg la http://10.0.0.4 inn som trusted site også, uten at det hjalp! Var i kontakt med Dlink kundeserivce, dei bad meg prøve med IE6.... Vista kjem jo med IE 7... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Du kan forsøke å nullstille IE7. Du mister alt av instillinger (ikke bokmerker). Gå til verktøy og velg internettalternativer. Der går du til Avansert og velger nullstill nederst. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Bruker Firefox til vanlig, så eg resatte alle IE 7 instillingene... uten at det hjalp noke spess. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 OK! Problem solved! Avinstallerte Microsoft Silverlight.... og vips så funka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå