DilliMusic Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 heisann jo altså det har seg slik. noen ganger jobber jeg med visse programmer og da vil jeg ha mest mulig cpu til akkurat det programmet. så da tenkte jeg jo at i oppgavebehandligen (ctrl-alt+del) under prosesser at jeg setter det programmet jeg har på som høy prioritet. altså hvis jeg setter det programmet i real time som det er mulig å velge. vil det skape masse problemer? ettersom systemet ikke får like mye cpu. jeg slår av alle virus programmer. drar ut internett ledningen og fjerner alle små programmer som går i bakgrunn. tror dere det vil skape mye ustabilitet? for vil ikke at noe skal fryse eller slikt når jeg holder på med et viktig prosjekt i det programmet jeg bruker (Sonar 7 Producers Edition. musikk program) mvh Dilli Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har ikke prøvd dette så mye selv, men kan ikke huske å ha støtt på noen problemer. Prøv selv, men husk å lagre det du jobber med litt oftere, så finner du det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå