MooseOnTheRun Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 det er bekreftet at COD4 patchen (ikke DLC med de nye mapsene men patchen med nye kill cams,sniper fix osv.)kommer denne uken! LINK: http://iamfourzerotwo.com/ Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jippi det var veldig gode nyheter. Jeg gleder meg til bedre sniper sikting Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Veldig sjelden jeg sniper, men ikke så sjelden jeg dør av granater, så da kan det jo være en trøst med et kult kill-cam! Har sett videoer av de nye killcams'ene, og det ser veldig bra ut Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Veldig sjelden jeg sniper, men ikke så sjelden jeg dør av granater, så da kan det jo være en trøst med et kult kill-cam! Har sett videoer av de nye killcams'ene, og det ser veldig bra ut hva er killcam? kunne du linka de videoene? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det blir samme som når du ser replay av folk som skyter deg, bare at du følger den tingen som dreper deg. Det være seg granater, bomber fra airstrike, c4, claymore (og sprengende biler?). Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 kunne du linka de videoene? Her har du videoen jeg tenkte på. Litt dårlig kvalitet på den, men du får et inntrykk Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 spørsmålet er vell om vi får den samtidig som US da...? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Spørsmålet er vel om dere får den samtidig som US da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Blir det støtte for rumble nå med denne patchen? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Blir det støtte for rumble nå med denne patchen? Tviler på det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Blir det støtte for rumble nå med denne patchen? i wish Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er det fortsatt ikkje støtte for det i PS3 versjonen altså? For min del hever det opplevelsen noen hakk, ettersom våpen følelsen i COD4 er utrolig herlig. Forskjellen mellom hvert våpen er meget bra, og det hjelper selvfølgelig på med litt rumble da Forøvrig er det digg med de nye killcam mulightene Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nå var den nye patchen lagt inn og testet ut. Likte godt killcamsene Sniping bruker jeg fortsatt lite, så har ikke merket noe forskjell der Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Patchen er nå ute for de med US versonen av spillet. EU skal og få den i dag sier de på bloggen ( www.iamfourzerotwo.com )husk at USA ligger noen timer bak så vi har den vell i morgen tidlig:) kjipt med US først ja men kunne vært verre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå