Gå til innhold

Spørsmål angående PSP (trenger svar )

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe PSP Slim,men først noen spørsmål ...

1.Har Skype funksjonen til PSP Slim kommet ?

2.Kan PSP brukes som mobil ?

3.Er det vanlig memory stick som brukes i den ?

4.Går det bra å ta bilder av ting viss du snur PSP, altså som et kamera ?

5.Er det stor sjanse for at den tar fyr, så for noen uker siden på dagbladet.no at en hadde tatt fyr i en lomme ?(vet ikke om det var Slim eller Orginal).

6.Hvilken farge bør jeg ta iogmed at jeg har svart Playstation 3 ,men det kan jo bare v?re kult at den skiller seg ut i Ice silver ?

Takk på forhånd. :yes:

Endret av Paystation Home
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

svarer nå fra det jeg vet og er nesten sikker på alt:

1. skype funksjonenhar kommet til psp slim, ja (du trenger mic/headset til psp)

2. nei, bare skype når man har wifi

3. ja (sony?) memory stick pro duo (opptil 4gb tror jeg) (8 hvis det er custom firmware tror jeg)

4. nei er ikke innebygd kamera i PSP, men kan kjøpes en type webcam som man tar opp på pspen)

5. neinei ikke tenk på det, aldri skjedd med noen, er alltid noe som skjer med ting i verden, ikke vanlig i det hele tatt!

6. jeg syns du bør ta svart hvis du har svart ps3, men det er HELT opp til kjøperen!

håper dette hjelper :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

1.Har Skype funksjonen til PSP Slim kommet ?

Ja, kom vel i en update rett etter nyttår, men som tc47 sier over her kan skype kun brukes når du er koblet til nett og du trenger headset og mic til psp.

2.Kan PSP brukes som mobil ?

Både ja og nei, med skype kan du ringe til andre og andre til deg, men den kan ikke brukes til sms.

3.Er det vanlig memory stick som brukes i den ?

Memory stick pro due.

4.Går det bra å ta bilder av ting viss du snur PSP, altså som et kamera ?

Psp har ikke interigert kamera, men du kan kjøpe et slik et og sette på.

5.Er det stor sjanse for at den tar fyr, så for noen uker siden på dagbladet.no at en hadde tatt fyr i en lomme ?(vet ikke om det var Slim eller Orginal).

Det tviler jeg på, har aldri hørt om slike tilfeller selv (tror ikke at du lyver). Hvis den skulle ta fyr er det vel batteriet som er årsaken, og uorginale batterier har vel en tendens til og ta fyr oftere enn orginale.

6.Hvilken farge bør jeg ta iogmed at jeg har svart Playstation 3 ,men det kan jo bare v?re kult at den skiller seg ut i Ice silver ?

Selv hadde jeg valgt Ice silver.

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar

Man kan da sende SMS med vanlig skype.. hvorfor ikke på psp sin versjon? Er du sikker på det?

Lyst på en ny PSP selv, men har egentlig ikke råd.. og, det er egentlig kun Crisis Core jeg vil spille.. Vansklig valg det her! Om jeg ikke får låne bror sin.. Hmm..

Lenke til kommentar
Man kan da sende SMS med vanlig skype.. hvorfor ikke på psp sin versjon? Er du sikker på det?

Lyst på en ny PSP selv, men har egentlig ikke råd.. og, det er egentlig kun Crisis Core jeg vil spille.. Vansklig valg det her! Om jeg ikke får låne bror sin.. Hmm..

hmm usikker på sms, men synes ikke psp kan bli sammenlignet med mobil siden det bare funker når man har wifi rundt seg! men ellers er psp genialt til mye... og nå som god of war chains of olympus er ikke langt vekke, så er det bare deilig å ha psp :)

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på hvordan den skype funksjonene er og om man kan sende sms, men jeg mener da og ha hørt at man bare kan ringe og bli ringt til med skype ikke sende sms. Men kan godt hende jeg tar feil her.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke kjøpt den. Sjansen for at den tar fyr er alt for stor. Jeg har en PSP slim selv, men tør aldri skru den på, og hvis jeg mot formodning skulle ha lyst til å spille på den så passer jeg på å ha ei bøtte vann i nærheten bare sånn i tilfelle.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke kjøpt den. Sjansen for at den tar fyr er alt for stor. Jeg har en PSP slim selv, men tør aldri skru den på, og hvis jeg mot formodning skulle ha lyst til å spille på den så passer jeg på å ha ei bøtte vann i nærheten bare sånn i tilfelle.

Du er ironisk nå ja? :!:

Lenke til kommentar

hahahahahaha :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...