GoldenHymn90 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Hei, etter at jeg formaterte pc-en min i dag, så har all skrift generelt blitt så rar. Før var skrifta så glatt og fin, men nå er den så hakkete og rar. Jeg finner ikke en bedre måte å forklare på, men jeg håper likevel at noen kan hjelpe meg Endret 18. mars 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Du har antakeligvis ikke stilt inn riktig oppløsning (høyreklikk på skrivebordet -> skjerminstillinger) Du bør også installere skjermkortdriverne dine, hvis du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Går ut i fra at du bruker Windows XP: Høyreklikk på skrivebordet, velg Egenskaper. Trykk på fliken/fanen/taben Utseende, trykk så på Effekter. Her merker du "Bruk følgende metode for kantutjevning for skjermskrifter" eller tilsvarende på engelsk med mindre den allerede er markert, og i rullgardinen under sørger du for at ClearType er markert. Trykk så på Ok og deretter Bruk Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Går ut i fra at du bruker Windows XP:Høyreklikk på skrivebordet, velg Egenskaper. Trykk på fliken/fanen/taben Utseende, trykk så på Effekter. Her merker du "Bruk følgende metode for kantutjevning for skjermskrifter" eller tilsvarende på engelsk med mindre den allerede er markert, og i rullgardinen under sørger du for at ClearType er markert. Trykk så på Ok og deretter Bruk Tusen takk for hjelpa.. Nå er skrifta like fin som før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå