Marbash Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nettopp runda Super Mario Galaxy! Lenke til kommentar
maedox Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Gratulerer! Har du da også spilt igjennom med Luigi? Tenkte å gjøre det selv, men har liksom ikke kommet så langt enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fikk bare skaffet 30 stjerner jeg, får det kom så mye annet jeg må spille. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Erlend i klassen min er nintendo frelst og har alle stjernene pluss en hemmelig en sier han? Ikke vet jeg.. for jeg har aldri spilt det.. Men uansett, bare spør han om noe med nintendo så kan du sitte å høre på han i flere timer xD -Tommy Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har litt over 100 stjerner. De andre er gjemt bort en plass Lenge siden jeg har spilt det, siden de bare er gjemt bort .. Trodde det skulle være mere utfordrende baner i spillet. Eneste utfordrene er tanken på og fortsette og spille.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Gratulerer AWESOME! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nettopp runda Super Mario Galaxy! Leit å høre. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Høres ut som et rusmiddel. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Må være en bad trip det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå