kevinedomm Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Hei! Har en 72' mustang som jeg skal til å restaurere, men syns det blir for kjipt å bestille deler som tennplugger/oljefilter og sånt fra utlandet, da det fort blir dyrt med toll. Noen som vet om noen norske nettbutikker som har ting som racingolje/mineralolje, tennplugger, oljefilter og sånne enkle ting i sortimentet sitt? Husker at pappa bestilte noen tennplugger til Mustangen sin via en nettbutikk som holdt til i Oslo, dessverre husker han ikke hva nettbutikken heter. edit: Feilpost kanskje? kan evt. en mod flytte den til riktig kategori da? Endret 18. mars 2008 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Høres ut som om http://kollevold.no kanskje har noe for deg, de selger gjerne ting som er for litt mer avansert bruk. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Takk Men tenkte på en enklere side, ser ikke ut til å finne tennplugger der engang jo. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kanskje www.amerikanskebildeler.no i Halden kan være noe for deg? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Takk for den! Pluggene var jo mistenksomt billige, håper det ikke er noen kjipe greier? Men nå lurte jeg på en ting ang. olje, tenkte på å kjøpe Quaker State olje, men er det noen som vet hvor mange liter en flaske er? Kjipt at dem ikke oppgir det.. http://www.amerikanskebildeler.no/product_...roducts_id=1452 Men hva slags viskositet bør jeg gå for? Holder 10/40w ? Endret 18. mars 2008 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Quakerstate oljen jeg kjører på kommer i 1 litersflasker, tror de fleste av quakerstatene kommer i 1 litersflasker Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Ok, er QS en god olje? Kjører du på 10/40w? Ang. bakaksel olje, så holder vel 1 flaske av quaker state? Endret 18. mars 2008 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå