uberkvaal Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Var en lik tråd som denne tidligere, men whatevah. Har en god boabæsjhistorie! Hadde et LAN hos meg for en stund sia. En av deltakerne blir borte og jeg tror han da hadde gått hjem. Etter en og en halv time kommer han tilbake med et rart uttrykk i ansiktet. Neida, han hadde ikke hvert hjemme, men derimot vært på do og født en BOABÆSJ. Bæsjen var på størrelse med et lite brød og stå på tvers i doskåla. Vi prøvde å skylle ned, men det sto der fortsatt. Eneste måten å få den ned på var å kutte den opp med en plastgaffel. Nesten det morsomste av det hele, var at mamma kom ned etterpå og sa at noen hadde lagd en gaffel med SJOKOLADE i do. Hysterisk xD Hadde bilde av bæsjen, men finner det ikke nå. Den var KJEMPESTOR! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Lurer på om jeg kanskje skal skrive ut lista og henge den på dassen på jobb. ^^, Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg har en fin en på ei venninne uten å nevne navn eller sted. stakkars. Lånte badet mitt. Jeg skulle på do etter hun hadde vært der. I skåla lå det en gedigen kabel. Ikke en liten søt jentebæsj som dere gutter tror vi legger, men en ekte kammar av en mannskjit :!: Det var det værste jeg har sett, og utrolig pinlig. Hun vet ikke at jeg vet det. Endret 1. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg har en fin en på ei venninne uten å nevne navn eller sted. stakkars.Lånte badet mitt. Jeg skulle på do etter hun hadde vært der. I skåla lå det en gedigen kabel. Ikke en liten søt jentebæsj som dere gutter tror vi legger, men en ekte kammar av en mannskjit :!: Det var det værste jeg har sett, og utrolig pinlig. Hun vet ikke at jeg vet det. Det var strengt tatt mer informasjon enn vi gutter behøver. Lykkelig uvitende(les:fortrengt) om hva slags do-vaner dere jenter har kommer jeg over denne posten. edit: Legger faktisk Endret 3. april 2008 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 gla' bæsjen, den kjenner jeg igjen Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Eg har også laget en BOABÆSJ hvar glad og hadde de vondt for den hadde komt ned. den ligger sidelengs fast i doskåla!! fløsher og fløsher men den vil ikke ned. så eg tok dobørsten og skubte den ned;P Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Begynner å lure på hvem som har skrevet sanne ting noen ganger. Dette er jo ting en overhodet ikke tenker på sjøl. særlig.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg fant noen fler: THE GROANER A shit so huge it cannot exit without vocal assistance. THE PEEK-A-BOO SHIT Now you see it, now you don't. This shit is playing games with you. Requires patience and muscle control. THE BOMBSHELL A shit that comes as a complete surprise at a time that is either inappropriate to shit (ie. during lovemaking or a root canal) or you are nowhere near shitting facilities. THE SNAKE CHARMER A long skinny shit which has managed to coil itself into a frightening position - usually harmless. THE OLYMPIC SHIT This shit occurs exactly one hour prior to the start of any competitive event in which you are entered and bears a close resemblance to the Drinker's Shit. SHITZOPHERENIA Fear of shitting - can be fetal/fatal! THE PORRIDGE SHIT The type that comes out like toothpaste, and just keeps on coming. You have two chooces: (a) flush and keep gong, or (b) risk it piling up to your butt while you sit there helpless. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg har posta dette før:P but still fun =) Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Etter at et bilde dukket opp i bildeposten her, trengs en ny en: Fjordland-Bæsjen: Praktisk sak; man slipper å "produsere" den selv, bare åpner pakken og slenger den å skåla. Ukjent hvilken praktisk verdi den har da. dessverre en smule dyr. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kjøpte meg en Fordland i dag. God middag. Lenge siden jeg spiste poteter sist (påska). Og jeg kommer fra en famillie der vi dyrker egne poteter, ler hver gang jeg ser på de dårlige potetene som selges i butikkene. Store ja, men faen bare 1/3 av de er brukbare... Bedre og kjøpe privat og lage privat... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 26. Saue-bæsjen. Bæsjen forlater bakenden fortløpende, men ofte over lengre tid av gangen, i deler på størrelse av klinkekuler. Konsistensmessig kan denne bæsjen oppleves noe som punkt 2; "Den rene bæsjen". Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 morsom tråd xD lage gruppe på nettby kanskje xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå