konduktans Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg har Vista Home Basic x32 her nå, men skal bytte til XP. Det jeg da lurer på er om det lønner seg med XP x64 på PC-en i signaturen? Evt. merker jeg forskjell på de to versionene? Jeg har XP x32 PRO med CD-key hjemme. Er det mulig å laste ned x64 via bittorrent og så bruke min x32 CD-key? Er det mye virus og tull på nedlastbare versioner av XP? Hvis dette strider mot forumregler(noe som jeg tviler på, ettersom det er snakk om å laste ned en tjeneste man allerede har betalt for), sier sikkert en mod i fra. Takker for alle svar! -Emil Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Du kan ikke bruke en 32 bits key til 64 bit. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Du kan ikke bruke en 32 bits key til 64 bit. Kjipern. Er det noen forskjell på x64 og x32? f.eks på brukergrensesnitt? Hvordan er det med virus og spyware og drit hvis man laster ned XP fra f.eks tpb? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jævla sjørøver! Betal for dine lisenser vel! Ingen grunn til å snylte på microsoft! Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Legg inn 64 bits linux, trenger ikke bekymre deg for virus/spyware, ikke bruke et piratkopiert os, og etter det jeg har skjønnt - bedre støtte for ymse hardware. så kan du dualboote xp 32 bit til sånne kjipe spill og denslags Veit du ikke kommer til å gjøre det, men er linux fanboy så må bare si det =) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Skarpola! Litt av ein luring du! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 informasjon relatert til ulovlig bruk av torrents er i strid med forumets regler. tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg