Ja9boy Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Trenger man må ha underskrift av foreldrene for å kjøpe moped (få vognkort) eller kan jeg gjøre dette uten foreldre? Jeg vet at man ikke trenger det for å ta lappen, men er usikker angående kjøp av moped. Mener jeg ringte vegvesen om dette for et år siden og tror de sa at jeg måtte ha underskrift av foreldre. Men er usikker. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Går da fint an å regge en moped på deg, selv om du er 16. Forsikring og. Men mener du må huke av noe greier under kjøpskontrakten, det er alt. Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Går da fint an å regge en moped på deg, selv om du er 16. Forsikring og. Men mener du må huke av noe greier under kjøpskontrakten, det er alt. Hva mener du med å huke av noe greier under kjøpskontrakten? Så da slipper jeg altså foreldre? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 ja, du slipper å få lov av foreldrene dine men, vis du først registrerer sykkelen på deg tror jeg at forsikringen også må gå på deg og da blir den mye dyrere, enn det den ville gjort vis den var registrert på foreldrene dine og de hadde sakt til forsikringselskapet at den blir kjørt av en under 23 år, personlig tok jeg og registrerte den på meg selv, og angrer egentlig ikke på det Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Vegvesenet så at du måtte ha underskrift av foresatte for å sette mopeden i mitt navn Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 hva er poenget ditt med denne topicen? Skal ikke foreldrene dine vite at du kjøper deg moped? Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg får ikke lov å kjøpe moped og kan derfor ikke registrere mopeden på dem. Vegvesen sa at jeg må ha underskrift og andre sier at jeg ikke trenger Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg får ikke lov å kjøpe moped og kan derfor ikke registrere mopeden på dem. Vegvesen sa at jeg må ha underskrift og andre sier at jeg ikke trenger men du får lov å registrere på deg? hehe, skjønner. Jeg vet ikke rett og slett, men tror en som er kyndig(18år eller mer), må skrive under, anten det er bror, tante, bestemor, bestefar osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå