Gjest Fortvilet Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 *** Jeg tror også det er den rette måten å gjøre det på. Tror ikke jeg klarer å rette opp forholde til min samboer. Vi begynte bare å krangle i går om helt teite ting. Hun respekterer ikke at jeg vil være sammen med min familie i påsken. Selv om jeg var hos hennes i jula. så vi blir hver for oss... (fra hennes side: Jeg vil bare være hos min familie og vil ikke være sammen med henne).. Jeg får åpne meg opp for dem begge, også se hva som skjer. Værste som kan skje at jeg mister en venn og en samboer. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Selvsagt er jo det en mulighet, men vil ikke tro du mister henne. Regner med hun fortsatt er veldig glad i deg, og en pleier ikke å ville støte fra seg personer en er glad i. Spesielt ikke hvis bruddet er pent og ikke at hun f. eks. hadde tatt deg i utroskap. Følelser kan du ikke bestemme over, noe din samboer helt sikkert vil innse etterhvert hvis hun ikke innser det med en gang. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 JA. Men jeg er veldig glad i min samboer. men mer som en venn. Da gjør du det slutt! For både hennes og din skyld.... Jepp. Det er jo faktisk slemt å "oppholde hun" når det tydeligvis ikke er hun han vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå