ZoDz Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Var på fototur med icefox, ble litt fornøyd med dette bildet. Synes forgrunnen dog ble litt vel mørk men men. Større verson: http://farm3.static.flickr.com/2260/234110...ecfc0754d_b.jpg Endret 21. mars 2008 av Zettec Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Syntes ikke redigeringen passer til bilde... Og det er litt mørkt. Samtidig synes jeg treet forstyrrer en del når det er plasert der det er... Selvet trikset har du fanget veldig bra! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Er forsåvidt enig. Jaja, får tenke mer på dette her til neste gang^^ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 I og med at det trickset som er fokuset her, så synes jeg at det passet med mørk forgrunn og vignettering. Det eneste er at det ble litt mye himmel. Treet til høyre synes jeg passer fint inn. Så jeg har tillatt meg med en liten modifisering her: Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Takker, jeg var skikkelig usikker på om det ble for mye himmel eller ikke. Bestemte meg dog for å ha mere himmel. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Takker, jeg var skikkelig usikker på om det ble for mye himmel eller ikke. Bestemte meg dog for å ha mere himmel. Det er jo en trend i tiden å croppe som f... Så det er fint med høy himmel en gang i mellom. Men jeg synes ikke det virker her. Hadde derimot fyren som er i lufta vært høyere opp, så hadde det passet med en høy himmel - fordi det hadde sett ut som om han var på vei videre opp (the sky is the limit) Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Haha, jaja^^ Da får jeg bare croppe skikkelig jeg og Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Meget bra bilde, likte fargene og redigeringen, spes den noe lave fargemetningen. Bra fanget. Litt mørkt nederst ja, men dette er mulig å croppe bort. Treet til høyre passet godt inn her. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Litt mindre bakke så er det kult. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Takker for kritkker, skal se hva jeg kan få til til neste gang^^ Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Takker for kritkker, skal se hva jeg kan få til til neste gang^^ Klippe klippe klippe i kveld. Ikke utsett til i morgen det du kan gjøre med en gang. Det er jo bare en liten crop. Det tar 12,5 sek. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Haha, snakker ikke om croppinga men om hva jeg kan gjøre bedre til neste gang ^^ Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 den tydelige glorien rundt begge to er forstyrrende og unaturlig Lenke til kommentar
zatux Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Da vil jeg påstå det kommer an på øye som ser. Jeg synest etterbehandlingen gjorde bilde spesielt, og "glorien" utheva dynamikken og samspillet i bildet (i alle fall når du har en mørk forgrunn og de mørke området i toppen av bildet). Treet er en heldig og fin 'avslappning' i bildet - gjør dette hele "down to earth". Vakkert. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå