Gå til innhold

Problemer med Galleri-visning i N95 8GB

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med galleri-visning på min mobil. Når jeg skal inn å bla i bildene, krasjer Galleri etter 3-4 sekunder. Hadde mobilen inne til service forrige uke, hvor det ble byttet skinner i slideren, skiftet GPS-enhet, samt oppdatert til siste programvare. Hadde håpet at dette løste problemet, men det har det altså ikke.

Er det noen andre som har/har hatt dette problemet? Prøver å finne ut om dette er software- eller hardware-feil, før jeg evt går til service-verkstedet igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøvd å resette telefonen ? *#7370#

Husk å ta sikkerhetskopi først. Dette kan hjelpe på slike problemer.

Vel, nå blir jo dette også gjort når telefonen er inne på service, i forbindelse med oppdateringen? Så blir vel gjerne ikke noe poeng? :hmm:

Men er det ingen andre som har hatt dette problemet? Er jo en del andre 8GB-eiere her inne? Kunne vi fått ett lite opprop? :new_woot:

Lenke til kommentar

Er ofte det hjelper å gjøre det en gang til vettu.. kan jo også være korrupte filer du har i galleriet som kødder det til.. Så bare du prøv det du..

Har opplevd akkurat dette ved installering av ny FW, så har GPS`en køddet seg til, da har det hjulpet med en resetting av telefonen.

Lenke til kommentar

Har selv et problem som er sinnsykt irriterende.. I menyen over musikk så ser jeg alle artister, selvom jeg har slette sanger knyttet til denne artisten! Når jeg prøver å slette artisten fra lista får jeg meldingen Funksjon støttes ikke. Noen vet hvordan dette kan løses?

Lenke til kommentar
Skal teste dette ja....

Men er det ingen av dere andre 8GB-eiere her inne som har dette problemet? Bare greit å vite om det er en kjent feil, eller noe kun på min tlf....

Nopp. Har ikke feil på min ivertfall. Henger på filming men det er vel softvaren går jeg ut ifra :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...