konduktans Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg laster ned 10-20 filer med uTorrent nå, men har tenkt til å installere Windows på nytt. Er det noen måte å ta backup av disse nedlastningene? Saken er den at flere av dem er på flere GB, og da er det litt dumt at jeg må laste de ned på nytt(spesielt de med få seeds og dårlig dwnld speed) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sleng de på en ekstern harddisk? en egen partisjon? overfør dem til en annen pc i huset mens du formaterer? Er bare å finne en måte å ta vare på\ikke slette det du har lastet ned Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Så det du da sier er egentlig at jeg kan lagre de halvferdige filene på et random sted, for så å legge de inn igjen, og starte nedlastninga på nytt? Jeg har ikke torrentene... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Så det du da sier er egentlig at jeg kan lagre de halvferdige filene på et random sted, for så å legge de inn igjen, og starte nedlastninga på nytt? Jeg har ikke torrentene... Aah, du har halvferdige filer.. Ja du kan det, bare du legger de halvfærdige filene i samme mappe som du velger at utorrent skal laste ned til når du har formatert.. men du trenger torrentene da dessverre.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Så det du da sier er egentlig at jeg kan lagre de halvferdige filene på et random sted, for så å legge de inn igjen, og starte nedlastninga på nytt? Jeg har ikke torrentene... Aah, du har halvferdige filer.. Ja du kan det, bare du legger de halvfærdige filene i samme mappe som du velger at utorrent skal laste ned til når du har formatert.. men du trenger torrentene da dessverre.. Tok meg tid og fant igjen alle torrentene. Har nettopp lagt de halvferdige filene over på den eksterne HDD'en, og dermed burde det funke fint. Da gjenstår det bare å bytte ut overprisede vista med XP. Wish me luck=) Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 uTorrent kan lagre torrent-filene i en ønsket mappe for deg (hver gang du starter en ny torrent). Veldig praktisk, bare se etter det i settings. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg regner også med at du kan finne .torrent-fila i %appdata%\utorrent Lenke til kommentar
atlef Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Som nevnt over, du trenger og de filene som ender på .torr som samsvarer med de halvferdige filene. atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå