Gå til innhold

"Ta backup" av torrents

Anbefalte innlegg

Jeg laster ned 10-20 filer med uTorrent nå, men har tenkt til å installere Windows på nytt. Er det noen måte å ta backup av disse nedlastningene? Saken er den at flere av dem er på flere GB, og da er det litt dumt at jeg må laste de ned på nytt(spesielt de med få seeds og dårlig dwnld speed)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så det du da sier er egentlig at jeg kan lagre de halvferdige filene på et random sted, for så å legge de inn igjen, og starte nedlastninga på nytt? Jeg har ikke torrentene...

Aah, du har halvferdige filer..

Ja du kan det, bare du legger de halvfærdige filene i samme mappe som du velger at utorrent skal laste ned til når du har formatert..

men du trenger torrentene da dessverre..

Lenke til kommentar
Så det du da sier er egentlig at jeg kan lagre de halvferdige filene på et random sted, for så å legge de inn igjen, og starte nedlastninga på nytt? Jeg har ikke torrentene...

Aah, du har halvferdige filer..

Ja du kan det, bare du legger de halvfærdige filene i samme mappe som du velger at utorrent skal laste ned til når du har formatert..

men du trenger torrentene da dessverre..

Tok meg tid og fant igjen alle torrentene. Har nettopp lagt de halvferdige filene over på den eksterne HDD'en, og dermed burde det funke fint. Da gjenstår det bare å bytte ut overprisede vista med XP.

Wish me luck=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...