Gå til innhold

Sensurert versjon av No More Heroes i Norge?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har planer om å kjøpe meg No More Heroes i morgen og jeg lurte på om det er sensurert versjon som er ute i butikkene i Norge.

Jeg så en film på Youtube om en gutt som forklarer at den europeiske versjonen er sensurert.

Er det sånn at blodet er byttet ut med svarte pikseleringer?

I så fall mister jo spillet litt av "sjarmen"

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter som jeg har forstått så er blodet svart i den europeiske versjonen ja. ellers så er det ikke noe som er forandret. Tragisk spørre meg men, jeg ser ikke helt logikken heller, blodet blir forandret her, men er rødt i Usa. men da the Witcher kom ut i usa så ble "sex kortene" sensurert der.

EDIT:

Er visst ikke bare fargen på blodet som er forandret ser det ut som, amputasjonene av hoder og lemmer ser ut til å være så godt som borte i europeiske versjonen også. :(

http://kotaku.com/353012/watch-no-more-her...allons-of-blood

Endret av MaxXRebo
Lenke til kommentar

Fryktet dette veldig før jeg kjøpte spillet, og mener enda at spillet ikke hadde trengt sensur her i Europa. Men erfaringen min er at når man spiller spillet glemmer man ut dette, og kampscenene er veldig gode uansett. Ikke la dette hindre dere fra å kjøpe et meget bra spill!

Lenke til kommentar

Jeg har spilt igjenom det nå og jeg tviler på dette med blodet osv kommer til å gi deg misslyst når du har spillet på skjermen.

Er et veldig bra kamp-system og bossene er fete! Historien er morsom og rar, den har en kul humor som får deg til å le å se vidre..

Gled deg til det siste beam-katananen du får, hoho er så fett å sloss:)

Dan_H kom meg i forkjøpet der:P

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Kan nok være det, men nå har jeg lest anmeldelser som i og for seg sier det samme som dere, men som også inkluderer ville gore scener hvor folk blir delt midtveis og masse blod er det eneste som er igjen.

Skjønner hva dere mener, men for meg virker det som om spillet ikke er det samme. Kjente jeg ble litt skuffet.

Lenke til kommentar

Som andre sier så glemmer du det faktum at det ikke er noe blod i den europeiske versjonen ganske fort...etter de første fem minuttene så sluttet jeg helt å tenke på det. Det er forøvrig ikke svart blod, men aske (eller noe i den duren).

Lenke til kommentar

Mannen bak spillet har faktisk uttalt at blodet bare var ment for den amerikanske versjonen, som han mente trengte noe ekstra (...mer passende det amerikanske markedet).

Videre ble det sagt at den japanske og europeiske versjonen er den originale visjonen til spillet (orker ikke finne sitat).

Tolk det som du vil.

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Ikke henge dere så veldig opp i blod og lemmer. Første gang jeg hørte det ble jeg irritert, men ærlig talt så gjør det ingenting siden spillet har tegneseriestil. Blodet ser absolutt ikke ut som blod i den usensurerte versjonen. Kunne jeg velge hadde jeg selvsagt valgt den versjonen med blod etc, men spillet blir rett og slett ikke dårligere av den grunn.

Tom og Jerry er ikke mindre morsomt selv om det ikke er noe blod der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...