Stian89 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Prøver å installere et spill i ubuntu 710 (SiN), men installeren klarer ikke starte. sh eller ./SETUP.SH gir meg "This installation doesn't support glibc-2.1 on x86" Hva skjer? Edit. Og ja, det er klart jeg har googlet både opp og ned, men har ikke kommet over noe spesielt av den grunn. Endret 17. mars 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Første resultat i Google ved å søke på feilmeldingen over sendte meg til denne siden her, som sier noe om at det kan skape konflikter dersom du kjører et 32bits OS på 64bits arkitektur. Videre står det at du kan prøve kommandoen "linux32 sh [...]". Har du prøvd det? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Ja. Det er prøvd. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har du også prøvd å installere glibc på nytt, eller prøvd å installere en nyere versjon? Den nåværende versjonen av glibc er 2.7, og finnes mest sannsynlig i pakkebrønnen til Ubuntu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå