Gå til innhold

Dimma pga Syn, men har toke laser!

kake111

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg blei dimma hos legen for et år siden pga dårlig syn (-2,75), men eg har nå toke laser korrigering av synet og har lyst å komme inn i armyen og kaste vekk et år der. Det virker kjempe spennendes.

Hva må eg gjøre for å eventuelt bli innkalt igjenn?

Eg er matros lærling på Statsraad Lehmkuhl nå og har ca 1 år igjenn av læretida før fagbrev som matros. Det som frister mest da er jo selvsagt kystvakta pga turnus. Men hvordan er det å jobbe som matros i armyen?

Endret av kake111
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Eg blei dimma hos legen for et år siden pga dårlig syn (-2,75), men eg har nå toke laser korrigering av synet og har lyst å komme inn i armyen og kaste vekk et år der. Det virker kjempe spennendes.

Eg er matros lærling på Statsraad Lehmkuhl nå og har ca 1 år igjenn av læretida før fagbrev som matros. Det som frister mest da er jo selvsagt kystvakta pga turnus. Men hvordan er det å jobbe som matros i armyen?

kontakt VPV 03003. Men hvis du tok den laser metoden der de skjerer vekk en lapp på hornhinnen, korrigerer og så legger den på plass igjen, så er det ikke sikkert du kommer inn. Hvis den løsner i felt så sliter du, da synet kan bli ødelagt.

Lenke til kommentar
Hei!

Prøv. Eg er i fyrstegongsteneste som adm.ass på VPV, og etter det eg har fått høyre er dei ganske så ville etter å få tak i fagutdanna matrosar. Skal du få ny vurdering av helseprofilen må du sende dokumentasjonen din per post til adressa Vernepliktsverket, Postmottak, 2617 Lillehammer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...