Gå til innhold

Gutter er gutter


Gjest Slettet-QqZexW9o

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

41941 poeng :D

 

Noen som husker pissoir-spillet? Jeg har vært på utkikk etter dett en stund, men husker ikke hvor jeg fant det sist.

 

Det går ut på at det er 3, 4, 5, 6, eller 7 pissoirer på rekke, og det står noen person er der fra før. Man skal stille seg der det er "riktig" å stille seg med hensyn på hvem som står der fra før. Eks. Hvis det er 3 pissoirer og det står en svær "apekatt" ved den helt til venstre så stiller man seg selvfølgelig ved den ledige helt til høyre. (og ikke ved siden av "apekatten") Sånn fortsetter det, og det blir vanskeligere etter hvert. Man stiller seg bestandig på den mest diskre plassen lengst mulig unna "apekatter", folk som ser homofile ut, folk som har buksa på knærne når de pisser, fulle folk som pisser på kanten, folk som er veldig interresert i å se på sidemannens utstyr, osv. Etter hvert må man ta kompromisser, eller velge "pass" (Dvs vente til værstingene har pisset fra seg) men man har begrensede antall ganger man kan velge "pass".

 

Please, Noen må da kunne hjelpe til å finne det igjen.. ?

Lenke til kommentar
41941 poeng  :D  

 

Noen som husker pissoir-spillet? Jeg har vært på utkikk etter dett en stund, men husker ikke hvor jeg fant det sist.

 

Det går ut på at det er 3, 4, 5, 6, eller 7 pissoirer på rekke, og det står noen person er der fra før. Man skal stille seg der det er "riktig" å stille seg med hensyn på hvem som står der fra før. Eks. Hvis det er 3 pissoirer og det står en svær "apekatt" ved den helt til venstre så stiller man seg selvfølgelig ved den ledige helt til høyre. (og ikke ved siden av "apekatten") Sånn fortsetter det, og det blir vanskeligere etter hvert. Man stiller seg bestandig på den mest diskre plassen lengst mulig unna "apekatter", folk som ser homofile ut, folk som har buksa på knærne når de pisser, fulle folk som pisser på kanten, folk som er veldig interresert i å se på sidemannens utstyr, osv. Etter hvert må man ta kompromisser, eller velge "pass" (Dvs vente til værstingene har pisset fra seg) men man har begrensede antall ganger man kan velge "pass".  

 

Please, Noen må da kunne hjelpe til å finne det igjen.. ?

Den har eg faktisk på en eller annen cd men det blir nesten umulig å finne.
Lenke til kommentar
Hehe!

 

Den var kongebra!  :lol:

Er det han colombianske drug lorden du har som avatar? Eller er det sjakalen? :roll::shrug:

 

Sjakalen ja. (Eller Carlos om du vil...)

 

Er faktisk fra platecoveret til en av mine favorittgrupper (Black Grape) som ga ut albumet It's Great When You're Straight...Yeah! i 1995 (Da var vel sjakalen fremdeles på frifot og de synes vel det var artig å ha en pop-art variant av en av verdens mest ettersøkte menn på coveret).

 

10 poeng til SnowDog_ for observeringsevne! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...