guezz Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Linky Unreal 2: The Awakening Unreal Gold Unreal Tournament 2004: Editor's Choice Edition Unreal Tournament 3 Unreal Tournament: Game of the Year Edition 53.95$ (276) Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Oi ikke verst ligger ann til å bli et kjøp det der Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) guezz skrev: Linky Unreal 2: The Awakening Unreal Gold Unreal Tournament 2004: Editor's Choice Edition Unreal Tournament 3 Unreal Tournament: Game of the Year Edition 53.95$ (276) "Unreal Gold " er det orginale Unreal spillet ? Savner den orginale og først Unreal tittelen i denne pakken. Endret 17. mars 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Veldig bra. Håper UT3 kan få skaffa seg den PR og spelermasse som den orginale releasen aldri førte til. Det, og så håper eg det kan få folka i epic til å halde litt meir kjeft om for forferdeleg det er å utvikle for PC-platformen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er for meg helt uforståelig hvorfor ingen andre utgivere ser på denne løsningen som Steam leverer. Valve tjener flesk på dette, og gamere får alle fordelene så og si. Topp å se Epic på Steam. På tide! Lenke til kommentar
guezz Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Bulletus skrev: guezz skrev: Linky Unreal 2: The Awakening Unreal Gold Unreal Tournament 2004: Editor's Choice Edition Unreal Tournament 3 Unreal Tournament: Game of the Year Edition 53.95$ (276) "Unreal Gold " er det orginale Unreal spillet ? Savner den orginale og først Unreal tittelen i denne pakken. Unreal Gold = Unreal 1 + tilleggspakken. TCi skrev: Det er for meg helt uforståelig hvorfor ingen andre utgivere ser på denne løsningen som Steam leverer. Valve tjener flesk på dette, og gamere får alle fordelene så og si. Topp å se Epic på Steam. På tide! Det er stadig nye utgivere/spillutviklere som begynner å bruke Steam, og nylige eksempeler på dette er: id, Rockstar, Epic, SCS, Ubisoft, Sega, osv. Steam har passert 250 spill, og dette er bare begynnelsen på noe mye større. Endret 18. mars 2008 av guezz Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Nå tenker jeg på en egen digital distrubiseringstjeneste, lik Steam. Endret 18. mars 2008 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå