Uncle Scrooge Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Faen så mange syke plot det er i episodene, nyeste var konge. It's Always Sunny in Philadelphia er den beste komiserien på tv for tiden, uten tvil! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Let's party in the sewer! Fin, ny episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Får håpe det er sant. Likte ikke forrige helt, den var grei men jeg likte den ikke så stort. Men faen, båt-episoden denne sesongen må nesten være topp 10 episode, hvertfall for min del. Så Charlie Day(Dennis) på Conan denne uka, han sa de hadde køddet ordentlig med Danny De Vito(Frank) for en stund tilbake. De hadde skrevet et tullemanus for han, hvor Frank endte opp i fengsel. Hvor han dermed ble voldtatt av en gjeng svarte folk, også skulle han få beskyttelse fra de hvite. Som han da også ble voldtatt av, så han gikk deretter til vaktene, som da naturligvis ville det samme. Så når de leste slutten av manuset så fant de ut av at manuset bare var tull. Jeg bare elsker hvordan serien ikke har noe særlig grenser, og det fungerer såpass bra. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Henger folk fortsatt med her eller? Sesong 7 var konge, og neste sesong er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ser frem til ny sesong ja! Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Får prøve på en ny liten bump av tidenes serie. Sesong 10 er i gang, og episode én leverer! Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 De 2 første episodene av sesong 13 har vært solide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå