CypheroN Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeps.. har sett hele sesong 1 nå, og de tre første episodene i sesong 2. Har ses 3,4 og 5 liggende også. Rett og slett en av mine nye favorittserier. Det morsomste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeps.. har sett hele sesong 1 nå, og de tre første episodene i sesong 2. Har ses 3,4 og 5 liggende også. Rett og slett en av mine nye favorittserier. Det morsomste jeg har sett på lenge. You`re in for a treat Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Misunnelig. Skulle ønske jeg aldri hadde sett philly, og fikk se alt på nytt igjen. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Riktig festlig serie, min favorittsesong var den første. Ble litt mye Danny DeVito etter hvert. Helt enig. han er altfor ekkel. Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 lol^2, er jo fra 2 og utover det tar av, kan ikke forestille meg iasip uten devito nå. han må være en fryktelig artig kar å være rundt Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Lurer på når sesong 6 kommer. Så forresten et veldig bra intervju med gjengen. That's what you get, you get FORK STABBED. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ønsker mer Mac og Charlie eventyr jeg. Skjedde det noe mer med "The Waitress" etter den episoden om bryllupet? Hun var bare ikke med i sesongen videre, eller er det jeg som har glemt noe? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg tør ikke lese noe særlig i denne tråden før jeg har sett ferdig serien, er midt i sesong 4 nå. Men dette er uten tvil den morsomste og beste komedien jeg har sett siden Arrested Development ble tatt av lufta. Noen ganger ler jeg så hardt at jeg ikke får puste! Nå så jeg akkurat introen på "Who pooped the bed?" og holdt på å dø igjen! Måtte denne serien leve evig. HYLL! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hun var jo med i "The D.E.N.N.I.S. System". Hvor hun da jobba på et tivoli. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 For vel ca et år siden kom jeg over en IASIP episode på norsk TV og syntes hele programmet virket merkelig og rart. Og jeg tenkte at dette ikke var serien var noe for meg overhode. Vel spol tiden frem og jeg har gitt serien en ny sjanse og har nå sett meg frem til episoden som jeg så den gangen. Å herre min hatt for en forandring det har gjort å se serien fra starten nå som jeg kjenner alle karakterene og svakhetene deres. Episoden var "The Nighman Cometh". Den har gått fra å være en merkelig og tullete opplevelse til å være genial og hysterisk! Dette var en skikkelig morsom opplevelse, jeg elsker denne serien! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 For vel ca et år siden kom jeg over en IASIP episode på norsk TV og syntes hele programmet virket merkelig og rart. Og jeg tenkte at dette ikke var serien var noe for meg overhode. Vel spol tiden frem og jeg har gitt serien en ny sjanse og har nå sett meg frem til episoden som jeg så den gangen. Å herre min hatt for en forandring det har gjort å se serien fra starten nå som jeg kjenner alle karakterene og svakhetene deres. Episoden var "The Nighman Cometh". Den har gått fra å være en merkelig og tullete opplevelse til å være genial og hysterisk! Dette var en skikkelig morsom opplevelse, jeg elsker denne serien! Husker jeg så den med en kompis som ikke hadde sett noe av serien fra før, og han holdt også på å daue av latter. Jeg tror den, og episoden hvor Frank tar store mengder LSD er de foreløbige yndlingsepisodene Lenke til kommentar
freshcream Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Noen som vet om noen nettsider der man kan finne meldingslyder fra serien? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Grei sesongstart. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Rett og slett genial serie, ble ferdig med sesong 5 forrige uke, men har ikke fått sett episode 1 i sesong 6 enda. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Grei sesongstart. Jepp, helt grei episode. Men kvaliteten til Sunny er ganske høy, så skal ikke klage. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Må si at serien ikke er like god som tidligere, men fortsatt bedre enn alternativene. Mangelen på moral er det som gjør det for meg . Og mangel på oppførsel :!: . Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Riktig festlig serie, min favorittsesong var den første. Ble litt mye Danny DeVito etter hvert. Helt enig. han er altfor ekkel. Det merkelige med denne serien er at den beste episoden fortsatt er pilot-episoden. Det må vel være ganske unikt? Serien tapte seg litt etter at DeVito ble med. Men jeg synes den har tatt seg opp litt igjen de siste to sesongene. Jeg digget episoden der Dennis lærer bort sitt fantastiske seduction system. Det tror jeg må være den andre beste episoden av serien for min del. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 At piloten er den beste er jo bare bullshit. Sesong 1 var den svakeste, og så har det imo bare blitt bedre og bedre og toppet seg tilslutt med episoden Flipadelphia. Mistenker at det er bare downhill fra nå av. Men nå er jo dette verdens beste serie så det blir jo fortsatt milevis foran andre serie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Herlig siste episode, kanskje min favoritt episode på flere sesonger. Jeg lo så inderlig mye av alt rundt denne båten, og hvordan Frank kasta nøkklene. 1 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 ^ Enig, sesongens beste sesong til nå! Elsket samtalen hvor Dennis og Mac diskuterer i "implying that anything can happen at the sea"-scenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå