GrevenLight Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Starta å se på denne og så ferdig s1 men charlie ble litt for høylytt og slitsom, de jævla skrika gikk meg på nærvene Neeeei Jeg liker at Charlie skriker så mye Bare Elsker den serien Morsomste jeg vet om, sett alle sesongene 3-4 ganger nå Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Den nye sesongen er i gang. Har kun fått sett første episode, men det fortsetter i det gode gamle sporet. The gang har, om mulig, fått enda dårligere moral og er mer selvsikre enn noen gang! Noen andre faste seere? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Sett Episode 1 og 2 av sesong 5 Episode 2 er egenetlig en av de beste synes jeg Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Den nye sesongen er i gang. Har kun fått sett første episode, men det fortsetter i det gode gamle sporet. The gang har, om mulig, fått enda dårligere moral og er mer selvsikre enn noen gang! Noen andre faste seere? Ondskapsfull og herlig serie. Sesong 5 lover bra. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Elsker Onkel Jack delen i episode 3 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Elsker Onkel Jack delen i episode 3 Haha, helt enig. Det gleder meg at serien fortsatt holder den høye standarden. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) edit nevermind Endret 4. desember 2009 av arnizzz Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Starta å se på denne og så ferdig s1 men charlie ble litt for høylytt og slitsom, de jævla skrika gikk meg på nærvene Jau, det tek litt tid å verta vand med, men det morosame er at han høyrer nøyaktig lik viss han skal gjera intervjuar som seg sjølv. For øvrig genial serie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Noen som har sett Jule-dvden enda? Tenker jeg sparer den til romjula. Ellers har episodene så langt denne sesongen vært greit, men hvorfor må Frank være så absolutt ekklere denne sesongen? Han har alltid vært ekkel, men han tok av litt allerede i en av de første episodene med den øl-oppkastinga hans. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som har sett Jule-dvden enda? Tenker jeg sparer den til romjula. Ellers har episodene så langt denne sesongen vært greit, men hvorfor må Frank være så absolutt ekklere denne sesongen? Han har alltid vært ekkel, men han tok av litt allerede i en av de første episodene med den øl-oppkastinga hans. Den var sykt genial. Elsket den (L) Synes all negativ kritikk mot philly er usaklig. Beste serien noen gang. ALT er awesome. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvor kan man se DVDen? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Den nye sesongen har jo vært dritbra til nå! Men synes det er litt synd at de har gått bort en del fra selve baren. Paddy's er jo bare nevnt / de står foran bardisken. Er nesten aldri noe mer om selve driften av baren etc. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Skulle det bare være 12 episoder i denne sesongen? For da har jeg sett alle nå Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Sunny har alltid hatt rundt 8-15 episoder per sesong. Denne sesongen er det 13, bare at episode 13 ikke blir sendt på tv, og heller blir gitt ut på DVD/Bluray. Som da er Jule-dvden. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Awesome serie. Oppdaget den nettopp selv og har allerede klart å se sesong 1, 2 og halve 3. addicted! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har sett noen tilfeldige episoder på TV og har bestemt meg for å se serien ordentlig. "Må" man begynne på Sesong 1? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nei, men ville helt klart gjort det uansett. Konge serie Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du behøver ikke, men er ganske greiest å gjøre. Gled deg! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du bør gjøre det for å få med deg utviklingen i Charlies karakter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå