Awesome X Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Syntes denne serien trengte en skikkelig tråd. Dette er misantropi på sitt beste, noe som sier seg selv med episoder som dette: The Gang Gets Racist Charlie Wants an Abortion Charlie Got Molested The Gang Goes Jihad Mac Bangs Dennis' Mom The Gang Exploits a Miracle Dette er serien for alle som liker svart humor. Mer her: IMDb, TV.com En liten forsmak: Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Takker for tipset. Mange morsomme episoder i denne serien Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bare sett den bankransepisoden i sesong 3, men den var herlig nok i seg selv. skal skaffe sesong 1&2-boksen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Riktig festlig serie, min favorittsesong var den første. Ble litt mye Danny DeVito etter hvert. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Her har dere et par promos som absolutt er verdt å få med seg. Og da spesielt den første (Whip-Hell) Og et lite utdrag fra Mac Bangs Denis' Mom Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Synes faktisk sesong 1 er den beste så langt. Danny DeVito sin karakter virker veldig påklistret når han kommer i s2. Dessuten går de litt vekk fra konseptet og serien blir mer urealistisk i s2 og s3, men i s3 mestrer de dette litt bedre. Sesong 3 ble litt bedre enn 2, men fortsatt synes jeg s1 er best. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Uff. Satte akkurat på førstepisoden, og skjønte først nå den første historien til skuespillerkompisen til Sweet Dee, den med "slåsskampen". Var litt uggen. Enig angående DeVito, hans karakter er overflødig og alt for ekstrem. Han går aktivt ut for å ødelegge andres liv, mens de andre bare stiller seg likegyldig til at de utnytter eller skader andre. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Denne serien er aldeles genial. Rett og slett. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Denne serien er så drit bra. Den episoden når de skal bli med i undergrunnsslossing. Trener opp (name escapes me) til å tåle masse bank Eller når de bynner med crack! hahah Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Herlig serie. Elsker humoren, og Charlies sang Nightman er genial! Anbefaler denne serien til alle som liker litt mørk humor. Vil det forresten komme en ny sesong snart, eller er serien død? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Denne serien er den beste jeg har sett!! Jeg og vennene mine ser på det om og om igjen. Sinnsykt kult!! Og til Autzen; serien er ikke død, det kommer en 5. Season til høsten Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det ser jeg frem til. Jaa, er du gææren, jeg gleder meg som en liten unge! Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Denne serien er den beste jeg har sett!! Jeg og vennene mine ser på det om og om igjen. Sinnsykt kult!! Og til Autzen; serien er ikke død, det kommer en 5. Season til høsten Herlig! Må nesten se noen gamle episoder nå for å psyke meg opp til sesong 5. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 The Nighman Cometh er en veeeldig morsom episode! Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Syk bra serie 10/10 Synes sesong 4 er best. Utrolig artig hvordan serien begynner å bli sykt mye drøyere i sesong 3. også artig og se hvordan karakterene utvikler seg, spessielt Dennis og Charlie. Dennis blir mye mere selvsikker på utsiden og usikker på innsiden. Mens Charlie blir bare mer og mer skitten/uhygenisk Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Dennis blir mye mere selvsikker på utsiden og usikker på innsiden. Mens Charlie blir bare mer og mer skitten/uhygenisk Haha! Det er så morsomt når Sweet Dee sover hos Charlie og Frank når de sniffer lim, drikker øl og spiser kattemat! Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Dennis blir mye mere selvsikker på utsiden og usikker på innsiden. Mens Charlie blir bare mer og mer skitten/uhygenisk Haha! Det er så morsomt når Sweet Dee sover hos Charlie og Frank når de sniffer lim, drikker øl og spiser kattemat! hahhahaha, enig. Digger den episoden, er så mye random bra i den, feks når Dee skal opptre på scena så spyr hun tørt Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Starta å se på denne og så ferdig s1 men charlie ble litt for høylytt og slitsom, de jævla skrika gikk meg på nærvene Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ja, det er irriterende!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå