BetaCam Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg har en DVD med flere klipp som skal splittes opp i enkeltstående wmv/avi/mpeg-filer. Hvordan gjør jeg dette på en måte som bevarer sync bilde/lyd? På forhånd takk for alle hjelp! Lenke til kommentar
Laban(NOR) Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hvis du er i mac verden er det enkleste å bruke et program som heter " Handbrake". Der kan du rippe kapittler eller deler av dvd, vob, mov filker eller lingnende ned til forskjellige formater som avi, divx, mp4, mov, ol. I windows verden har jeg ikke noen stor erfaring men jeg tror "A123 DVD to AVI MPEG WMV MP4 MOV FLV Ripper - 5.0" hentet ifra www.versiontracker .com kan være noe. Eller er det masse informasjon å finne på http://www.doom9.org/ og da kanskje under downloads. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå