Ozwald Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg har laget et upload script til min side, men når jeg skal laste opp filer som er litt store, ca rundt 3 mb pluss, så vil de ikke lastes opp og jeg får en "HTTP/1.1 100 Continue". Dette skjedde nylig, da jeg tidligere har brukt et lignende script hvor jeg har lastet opp større filer, men dette fungerte heller ikke lenger(dvs. jeg fikk samme melding). For å ha det sagt så har webhotellet satt maks upload til 32, og maks post til 8, så jeg brude jo være innen grensene. Kan det være timeout? Jeg får meldingen ganske raskt, så jeg tror ikke det er det. Noen forslag? Lenke til kommentar
onTop Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kan vi få se scriptet det er snakk om? Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Selvfølgelig, men i og med at det gamle scriptet ikke fungerer lenger, tror jeg ikke det er noe i scriptet som er feil. $suser = $_SESSION['uname']; $password = htmlspecialchars($_POST['password']); $last = htmlspecialchars($_POST['lastnum']) . "" . htmlspecialchars($_POST['lasttype']); $fname = $_FILES['userfile']['name']; $salt = "salt"; $m5 = $fname . "" . $salt . "" . $usuer . "" . $_FILES['userfile']['size']; $hash = md5($m5); $time = time(); $disallowed = array(".php",".html"); $fileending = substr($_FILES['userfile']['name'], -4); if(in_array($fileending, $disallowed)) { die("Invalid file type!<br><a href=index.php>Upload again(back)</a>"); } //Dette skal etter mine beregninger bli 50mb, pluss det kommer aldri noen error melding. $maxfilesize = 50000000; if($_FILES['userfile']['size'] > $maxfilesize) { die("File is too large!<br><a href=index.php>Upload again(back)</a>"); } $size = $_FILES['userfile']['size']; $uploaddir = $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'] . "/F46u8983/"; $file = $_FILES['userfile']['tmp_name']; $filename = $hash; if(file_exists($uploaddir . $hash)) { die("A file with that name already exists on this server.<br><a href=index.php>Upload again(back)</a><"); } else { copy($file, $uploaddir.$hash) or die("Could not copy file."); } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå