enden Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Gadget-faktor på kontoret Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Gadget-faktor på kontoret haha bruk 400k på storskjermer så blir behovet borte... neida, kjenner til "problemet" ditt, alltid fancy og imponerende og ha noe som ser bra ut på veggen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) sorry, men finner ikke noe som passer veldig bra utenom det som ligger inne som default i nagios. ta en titt på Hostgroup Grid, men jeg er ikke fornøyd med plassutnyttelsen der... jeg får bare plass til 34 servere i høyden på min 24" med maks oppløsning, jeg ser da bort ifra de tullet på toppen. ser ut til at du må prøve å mekke noe selv. edit: kan du tysk så kan kanskje dette være noe: http://forum.rootforum.de/viewtopic.php?f=146&t=50388 Endret 11. august 2009 av aklla Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Vi har gått litt dypere inn i materien, og det ser ikke ut til at det er mulig å få vårt ønskede view dynamisk nei. Hadde det vært et skikkelig API tilgjengelig skulle jeg vurdert å lage et statisk view som tyskeren har gjort (kunne akkurat nok tysk til å skjønne det meste), men mest sannsynlig ender vi opp med Ninja som front end og hostgroup grid som view. Ninja sparer en del plass, og noe av det i toppen kan man kanskje CSSe vekk. Jeg må si at front end-en er helt latterlig laget, og at det er lagt lite i å gi folk mulighet til å tilpasse. Synd, da dette er svært viktig i dag... Endret 11. august 2009 av enden Lenke til kommentar
satheesh.net Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei! Vi bruker OpManager hos våre kunder. Se her -> http://www.manageengine.com/products/opmanager/ Lykke til... Lenke til kommentar
tyggah Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har akkuratt begynt å se litt på OpManager og lurte på om du/noen her har erfaringer på hvilke GSM modem jeg kan bruke mot dette programmet? Jeg er ganske grønn på området GSM modem og sms varsling så hvis noen kan peke meg i rett retning hadde jeg satt stor pris på det. Noen forhandlere/GSM modem som er å foretrekke f.eks.. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har akkuratt begynt å se litt på OpManager og lurte på om du/noen her har erfaringer på hvilke GSM modem jeg kan bruke mot dette programmet? Jeg er ganske grønn på området GSM modem og sms varsling så hvis noen kan peke meg i rett retning hadde jeg satt stor pris på det. Noen forhandlere/GSM modem som er å foretrekke f.eks.. Jeg kjenner ikke til OPManager, og hvordan den håndterer eventer, men du kan jo kikke på SysManSMS. Et veldig enkelt kommando-basert verktøy. De leverer også GSM modem, men har du allerede en på denne lista, så burde det funke greit. Mener å huske at det ikke var spesielt dyrt heller. Har selv brukt dette i et par år nå, og det stabilt og bra. Skal forøvrig også ta en kikk på OpManager, da dette ser interessant ut. Bruker i dag 3 svære og dyre systemer for overvåking av nettverk og servere, noe som OpManager muligens kan gjøre minst like bra. Lenke til kommentar
satheesh.net Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har akkuratt begynt å se litt på OpManager og lurte på om du/noen her har erfaringer på hvilke GSM modem jeg kan bruke mot dette programmet? Jeg er ganske grønn på området GSM modem og sms varsling så hvis noen kan peke meg i rett retning hadde jeg satt stor pris på det. Noen forhandlere/GSM modem som er å foretrekke f.eks.. Heisann! Her ser du en liste over kompatible modemer -> http://manageengine.adventnet.com/products.../sms-modem.html Lykke til... Lenke til kommentar
slippern Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 HP Insight Manager funker utmerket kan også bruke det på Dell servere og andre servere der SNMP er aktivert. Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 HP Insight Manager funker utmerket kan også bruke det på Dell servere og andre servere der SNMP er aktivert. Enig, prøvd selv :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå