Gå til innhold

Blizzard ANTOK noe, helt tragisk


Anbefalte innlegg

Startet med wow igjen for snaue uke siden.

 

Denne helgen her var jeg pA lan med kompiser, vi spilte hardcore AV, siden det er Av weekend.

 

Pa 3 dager klarte jeg og farme meg selv 61 k honor, jeg har aldri jukset i dette spillet, har heller aldri brukt noe som heter bott.

 

Sa kl 19, i dag Mandag blir jeg supspended for Av botting. Jeg har aldri bottet noe i AV, det har vaert meg som spiller hele tiden ! Jeg inrOmmer at pA natten at jeg har vaert lat og vaert for det meste litt afk, men da sto jeg og defendet og var litt frem og tilbake.

 

Jeg er utrolig skuffet over blizzard, jeg trodde faktisk de hadde noe som skannet mappen din ellerno for A sjekke dette, men nA skjOnner jeg hvordan det er. DE ANTAR , nAr hardcore spillere farmer mye honor pA kort tid, ja de er bottere, nei urettferdig er det ! og latterlig !

 

Blizzard skam dere !

 

PS: Fikk 24 timers suspension

Endret av andiss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du er AFK blir du fort rapportert av andre spillere. Har du vært mye AFK har du dermed fått mange reports. Om Blizzard's etterforskning viser at du har vært veldig mye AFK i en del av kampene, faller det naturlig at de tror du bottet deg igjennom, noe som ikke er langt fra sannheten.

 

Ikke se bort ifra at du mister litt honor også.

Lenke til kommentar
Jeg inrOmmer at pA natten at jeg har vaert lat og vaert for det meste litt afk, men da sto jeg og defendet og var litt frem og tilbake.

 

Blizzard skam dere !

 

What is the problem? du sier jo selv hvorfor du blir rapportert. skam deg selv! idiot!

 

and just for the record. Blizzard vil sjekke dmg done/heal hvis de får AFK rapporter. Du er blitt sjekket og funnet skyldig.

 

Av alle tråder jeg har lest på dette forumet har denne vært den mest latterlige. Gå å lek i traffiken.

 

Du beholdt forøvrig all HP, synd, de skulle tatt fra deg alt. AFK i BG er lame lame lame. Gir F i om det kun er for 10 min. Enten spiller du eller så tar du /afk

Lenke til kommentar

Asso jeg er jo ikke sur, vente 24 timer er null stress. Igjen jeg var aldri lenge afk (eller jeg var aldri afk), kanskje den siste timen fOr jeg la meg vaer natt sto jeg mye stille, men det er jo sA lite grunnlag for A tro at jeg botter.

 

Er bare irriterende. Du som skrev atjeg skulle miste alt gearet, ok jeg har kanskje tjent 5k honor av de 61k tusen pA A vaere lat og bare loke rundt A hoppe, Syntes ikke jeg fortjener det nAr jeg har tjent 56 tusen med ren spilling.

Endret av andiss
Lenke til kommentar
Asso jeg er jo ikke sur, vente 24 timer er null stress. Igjen jeg var aldri lenge afk (eller jeg var aldri afk), kanskje den siste timen fOr jeg la meg vaer natt sto jeg mye stille, men det er jo sA lite grunnlag for A tro at jeg botter.

 

Er bare irriterende. Du som skrev atjeg skulle miste alt gearet, ok jeg har kanskje tjent 5k honor av de 61k tusen pA A vaere lat og bare loke rundt A hoppe, Syntes ikke jeg fortjener det nAr jeg har tjent 56 tusen med ren spilling.

61 millioner poeng?

Lenke til kommentar
Artige kommentarer folk kommer med.. Spessielt de som automatisk har rett og er blandt de "populære" her i gata..

Indeed.

 

On-Topic: Ble du reporta for afk noen ganger og fikk Inactive-tag? Og jeg vil tru at du ble bannet for PvP-exploitation, det behøver ikke å være botting, men ja botting blir nevnt i mailen du får angående bannen.

 

Eksempel på PvP-exploit ban:

 

Account Name: ******

Type of Violation: PvP Arena/Battleground Exploitation

Details of Incident: Exploitation of PvP Battlegrounds and the honor system

Consequences for Account: Account suspended for 3 hours (3h)

 

This may include, but is not limited to the following:

* Use of add-ons, "mods", external hardware, or any unapproved third party software to automate gameplay.

* Abuse of game mechanics or "bugs".

* Any behavior that has been found to be outside the intent of these Player versus Player matches.

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...