Jo Are Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har nå bestilt meg playseat med gir spake holder til G25. ble 3408 kr med porto, dyrt men det får gå. Skal komme med mine erfaringer når jeg har fått setet og fått prøvd det litt, noen som vet hvor lang leveringstid komplett har når varene er på lager. Håper jeg har det til neste helg Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Så lenge du ikke bor på en plass som er verdig ett innslag i NRK-serien; "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" så bør du senest ha pakken innen tre dager. Kan fort komme allerede etter to. Grattis med stol og ratt! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Så lenge du ikke bor på en plass som er verdig ett innslag i NRK-serien; "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" så bør du senest ha pakken innen tre dager. Kan fort komme allerede etter to. Grattis med stol og ratt! Bor i Sandnessjøen så er kanskje en verdt et innslag Pakken er jo ganske tung da (25kg) sinker ikke dette frakten litt? Håper jeg har den senest lørdag i hvertfall. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Etter 9 dagers langvarig venting fikk jeg playseat og girholder i dag (les tirsdag). Må si jeg følte meg litt spesiell der jeg sto på posthuset med en 25kg tung pakke i hendene med Petter og Henning solberg på Setet tok ikke lang tid og sette i hop, jeg brukte en time men kunne sikkert greid det kjappere hadde jeg ikke stoppet opp hele tiden for og sjekke kvaliteten på delene, som forøvrig var meget bra. Det første jeg la merke til var at det ikke fantes noen form for knirk og slark Setet kan justeres mye slik at de aller fleste vil finne en behagelig stilling i det. For de som skulle lure så fulgte det med skruver slik at jeg fikk festet Logitech G25 rattet og girspaken. Girspakeholderen er av samme høye, knirkefrie kvalitet som setet. Til og med bruksavnvisningen var av meget høy kvalitet. Dette oser det kvalitete av med andre ord. Anbefales til alle som liker bilspill. Kommer kanskje med bilder i morgen. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Selv har jeg hatt Playseat siden april/mai, og jeg angrer ikke et sekund. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Selv har jeg hatt Playseat siden april/mai, og jeg angrer ikke et sekund. Nei angrer ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Laster her opp før og etter bilder, etter at jeg fikk playseat i hus på tirsdag. Før Etter Forandringen er stor, kjempefornøyd med at jeg fikk meg selv til og bruke så mye penger på en stol. Anbefales til alle som spiller mye bilspill Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Et lite spørsmål til dere andre playseat eiere: Hva gjør dere med setet når dere ikke bruker det over tid? Jeg har nå spilt ferdig GT5p og andre bilspill og tror ikke jeg kommer til og bruke setet på en stund. Når man klapper det sammen (uten og skru fra noen deler) er det da lite nok til at man får plass til det i et vanlig klesskap? Siden rommet mitt ikke er så veldig stort og jeg er lei av og har 3 stoler stående i veien bestandig vurdrer jeg dette. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Dødsrått. Når GT5 fullversjon kommer blir det nok et slikt et =) Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Selv lar jeg det stå hele tiden. Drit digg geimesete, selv om man ikke spiller bilspill. Lenke til kommentar
Nr1Iversen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kjøpt g25 og solberg editon stol akkurat som Jo Are. Veldig førnøyd med produkte. God kvalitet. Løp og kjøp vis du spiller mye bilspill. Kan også brukes til flyspill som flysimulator x, var først litt skeptisk hvordan det ville funke. Men det var bedre en å spille med joystik. Funker bra på båtspill også. Må jo selvfølgelig ta det på storskjerm, har kjørt på storskjerm en stund no. Men blir nok innkjøp av prosjektor hvert øyeblikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå