Jaudu Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg lagde meg et nytt gamertag for 2 uker siden eller no, og reputationet mitt står kun på 3 stjerner, jeg har fått 8stk til å prefere meg, og to har avoida meg. jeg har 80% prefer og 20% avoid, hvorfor går ikke den opp til 4 stjerner da? en kamerat av meg har 5 stjerner og har 62% prefer. Noen som kan ha en forklaring? eller har dette også skjedd noen andre? eller er det rett og slett ikke no feil :S takker for alle svar. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Hvor ser man hvor mange "prefer" man har? Edit: "View Rep" ja.. Endret 17. mars 2008 av Laland Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Bygger seg opp etterhvert..tar litt tid Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Få en venn eller til å avoide deg. Seriøst, da stiger den til fem stjerner. Ikke akkurat logisk, men jeg har sett det mange ganger. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 jeg fikk en vennn til å ta avoid, men det skjedde ikke noe, han tok prefer på igjen nå . Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg vil anta at det kreves et vist antall personer som må gi deg tilbakemelding før det vises noe som helst. Hvor mange som trengs vet jeg ikke, men det forklarer i alle fall hvordan man kan ha 3 stjerner, få en negativ for så å få 5. Hypotetisk eksempel: Det kreves la oss si 10 tilbakemeldinger før man får noe annet en 3 stjerner. De 7 første er positive, men så får man 3 negative. Det kreves 65%(?) for å få 5 stjerner (nok en gang ?), ergo vil man gå fra 3 til 5 når man oppnår minimumsantall tilbakemeldinger selv om de siste er negativ. Arlendius Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kan man kun sjekke denne fysisk ved xboxen? Birger Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kan man kun sjekke denne fysisk ved xboxen? Birger Både ja og nei, man kan sjekke hvor mange stjerner i reputation man har med å gå inn på sitt gamertag på Xbox.com men for å sjekke prosentandelen så ser det ut som att dette kun kan gjøres ved å sitte fysisk med boxen. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 min rep gjekk opp etter at eg hadde spilt mye live i ca 4 forskjellige spill men det har ingen ting å sei egentlig for uansett kor mange som avoider deg eller preferer deg så vil ein få 5 stjerner. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 tror jeg akkurat har fått 10 player reviews nå, 8 prefer og 2 avoid. den har steget litt nå med en liten strek over 3 stjerner. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 har 5 stjerner, men nesten ingen har prefered meg eller avoida meg Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har selv 5 stjerner, ikke fått en eneste player review. 100% have prefered or have not given any feedback. Trenger bare å spille på Live! med en haug med folk, så får du flere skinnende stjerner. Men hvor viktige er de egentlig? De er simple å få tak i. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Status å ha god REP vet du Har fått en del avoid jeg da, hehe :!: har vel vært litt irritabel hos en del folk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Når jeg spiller så bruker jeg ALDRI mikrofon. KUN når jeg spiller med kjentfolk. Jeg har en tendens til å bli veldig god i spill etterhvert som jeg har spilt de en stund. Er f.eks nesten alltid på topp i cod4. Eneste grunn jeg kan tenke meg at jeg får avoid på. Jeg har syyykt masse "avoided you." Kan man ta avoid på folk man ikke vil spille med igjen? Har truffet folk jeg hater flere ganger etter å ha avoida. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Når jeg spiller så bruker jeg ALDRI mikrofon.KUN når jeg spiller med kjentfolk. Jeg har en tendens til å bli veldig god i spill etterhvert som jeg har spilt de en stund. Er f.eks nesten alltid på topp i cod4. Eneste grunn jeg kan tenke meg at jeg får avoid på. Jeg har syyykt masse "avoided you." Kan man ta avoid på folk man ikke vil spille med igjen? Har truffet folk jeg hater flere ganger etter å ha avoida. Ja, er merkelig det det der! Er så mange smågutter som blir så forbanna over at noen eier. Pleier ikke å avoide noen, er vel ikke store sjangsen at man treffes igjen uansett Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 rep systemet funke jo ikkje, så koffer er det der? prøver microsoft å fiksa det i det heila tatt? eller har dei forsøkt og feila? Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Funker jo helt greit det da. Uansett, er vel ikke så big deal? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det skulle vært slikt man kunne gå ned i stjerner også Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 kanskje man kan kjøpe seg reputation? hoho Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 men det er jo litt trist vis rep var veldigt viktigt og hadde gått ut over gameplayet på multiplayter og folk hadde gitt deg dårlig rep bare for gøy, men det er vel egentligt bare for å pynte på gamercardet at dei stjernene er der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå