Gå til innhold

Tidenes tøffeste/kuleste robot


Awesome X

Hva er tidenes tøffeste/kuleste robot?  

123 stemmer

  1. 1. De nominerte:

    • Maria - Metropolis
      3
    • Robbie - Forbidden Planet
      3
    • R2D2 - Star Wars
      11
    • C3PO - Star Wars
      9
    • Bender - Futurama
      30
    • The Terminator
      16
    • Optimus Prime - Transformers
      24
    • Marvin - The Hitchhikers Guide to the Galaxy
      8
    • Vanessa Kensington - Austin Powers
      2
    • Fembots - Austin Powers
      0
    • Data - Star Trek
      1
    • David - A.I.
      0
    • Roy Batty - Blade Runner
      5
    • Sonny - I, Robot
      4
    • The robot - Lost in space
      1
    • Number six - Battlestar Galactia
      1
    • Andrew Martin - Bicentennial man
      0
    • T-1000 - Terminator
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir litt urettferdig i forhold til det med hvilken versjon av Optimus, velg den som passer deg best og stem så utifra det. Jeg stemte på Prime naturligvis slik jeg husker han fra tegneseriene, bryr meg ikke om filmen, selv om den gjorde en grei jobb med å fremstille hans personlighet og så et stort pluss for at originalstemmen er med. :)

 

Hmm, ser at Bender av alle ligger foran Optimus i pollen for øyeblikket, skal sies at Bender ain't got shit on Prime.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Utrolig jevnt og umulig å vite hvem jeg skulle stemt. Bak Optimus Prime selvfølgelig. Er vokst opp med den karen og jeg liker å innbille meg at han på mange måter har vært med å definere hvem jeg er (eller ønsker å være). Han er min ubergeekfakator. Helt siden jeg fikk den fantastiske leken. Filmversjonen klarte å fange opp essensen av han og ga oss et glimt av de vanskelige valgene han må gjøre. Dette er pasifisten som måtte plukke opp en helvetes stor lasergunner for å sørge for fred. En langt mer kompleks karakter enn hva mange klarer å se ved første øyekast. Men det bunner mer ut i manglende forståelse. Han var fenomenal i begge filmene (Bay sin film og tegnefilmen fra 80-tallet)

 

I filmen kom han frem som den speidergutten han er, men hvor man også beveget seg litt inn på de tøffe valgene han må ta til tider. I en tid hvor det er mer politisk korrekt/underholdningsmessig ettertraktet at man skal ta gale valg og strebe mindre etter å være en rendyrket godkar så er det kjekt å se en Optimus Prime som står for noe og ikke viker unna, selv om de ignorante kan avfeie han som skinnhellig. Man blir som regel ikke populær av å foreta de rette valgene, integritet har sin pris i så måte. Men denne herlige blikkboksen klarer fint å kombinere halshugging med preken om fred. I tillegg så er han jo en helvetes rå trailer :wee:

 

Hvilken ungdom ville ikke ønsket at Optimus kunne vært der for å passe på? Når idiotene plager deg, så introduser han

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Bumblebee burde jo nesten være nevnt, en bedre matchmaker kan man vel ikke finne?

 

Men roboten jeg virkelig ønsker å se:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Som tøffeste valgte jeg The Terminator på grunn av han rett og slett er beinhard.

Men så klart blir det jo flere roboter som favoritter, men de er ikke akkurat av den "tøffe" typen. Og vær så snill å endre pollen til C3PO ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...