Gå til innhold

Tidenes tøffeste/kuleste robot


Awesome X

Hva er tidenes tøffeste/kuleste robot?  

123 stemmer

  1. 1. De nominerte:

    • Maria - Metropolis
      3
    • Robbie - Forbidden Planet
      3
    • R2D2 - Star Wars
      11
    • C3PO - Star Wars
      9
    • Bender - Futurama
      30
    • The Terminator
      16
    • Optimus Prime - Transformers
      24
    • Marvin - The Hitchhikers Guide to the Galaxy
      8
    • Vanessa Kensington - Austin Powers
      2
    • Fembots - Austin Powers
      0
    • Data - Star Trek
      1
    • David - A.I.
      0
    • Roy Batty - Blade Runner
      5
    • Sonny - I, Robot
      4
    • The robot - Lost in space
      1
    • Number six - Battlestar Galactia
      1
    • Andrew Martin - Bicentennial man
      0
    • T-1000 - Terminator
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
.. T8xx og T1000 fra The Terminator serien er overall ganske så overlegne. Måten Robert Patrick løper og blir skutt i T2 og måten T8xx-modellene beveger seg samt oppfører seg er bare hardt. Se f.eks første ep. av Terminator - The Sarah Connor Chronicles hvordan læreren beveger seg rundt kateteret tidlig i episoden.

You gotta be fucking kidding me..

Her er forresten scenen jeg nevnte. Ikke fortell meg at han ikke beveger seg hardt.

 

EDIT: Ikke lovlig filtype som vedlegg.

http://spackfish.com/hw/T888.avi

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

En fornærmelse å ikke se Torg blandt de nominerte her. Roboten som kan forvandles til en leke i den herlige juleklassikeren Santa Claus Conquers the Martians. Nintendo nerden har forresten en anmeldelse til filmen på youtube, som er vel verdt å sjekke ut.

. Ettersom Torg ikke var nominert, gikk stemmen til T-1000
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tenkte å stemme Optimus, men er i tvil om hvilken Optimus pollen mener. Hadde det vært den originale Optimus hadde jeg selvsagt stemt på ham, men tar ikke sjansen på at noen kan misforstå og tro jeg stemmer på filmversjonen. Han ville derimot ha toppet listen suveren i en annen robot-poll... :p

 

C3PO og R2D2 er også høyt på listen, men hver for seg rekker de nok ikke helt opp. Hadde de vært sammen på pollen ville den nok ha scoret mye høyere hos meg.

 

Men nei, da verken Ash (fra den første Alien) eller Bishop (fra Aliens) er med stod valget mellom en eller annen Terminator, og den første er nok fremdeles den beste. Robert Patrick er konge i Terminator 2, men ingen slår Arnold i den første. "Sarah Connor?" "Yes?" BLAM! :p Arnold fra Terminator 2 trakk litt ned og Arnold fra den tredje diskvalifiserte nesten seg selv, så jeg vil gjøre det klart at jeg mener Arnold fra den første og andre.

 

Hvor er forresten Cameron fra The Sarah Connor Chronicles? Greit mangei ikke har sett den glimrende serien ennå, men hvor mange har sett alle robotene på listen egentlig? ;)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...