Gå til innhold

Et par kjappe spm om Tiberium Wars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter du med tanksene så vær scrin. Bygg så masse av de luftskipene (kommer ikke på navnet nå) av den typen som ikke har masse små fly i seg. Har du et forsvar på 20stk av disse er du rimelig trygg på det meste. Men pass på å ikke bygg for mange, har krajset PC-en før da jeg og en kompis bygde 500+ stk hver. :p

Endret av Brian_N

Skal teste den moden nå. Det du gjør er å ta backup av CNC3_english_1.4.SkuDef fila i C&C 3 mappa di. Pakk ut filene, og skriv over fila. Eller bare bruk install exe'n.

Edit: Prøvde tre baner, orginale og selvlagede, og alle de forskjellige lagene. Fant ingenting, så det virker som den ikke funka her i alle fall. Kjøpte alt av upgrades og alt hver gang, men muren er fortsatt ikke der. :)

Endret av Brian_N
Jeg spilte på LAN med NOD, mot en som var GDI styrkene. Han bygde en haug av Mammoth Tanks, og jeg hadde ikke nubbsjangs... Skal de være så sterke? Er det ingen ting som kan stå imot eller er like kraftige?

Hvis du spiller som NOD mot GDI må du aldri la motstanderen din få muligheten til å bygge mammoth-tanks. Du må angripe tidlig, kjapt og ofte, og gjerne ta ut harvesterene og strømen hans for å sinke ham. GDI er svært sårbare tidlig i spillet, men hvis begge lagene får 10-20 minutter til å bygge seg opp før noen angriper vinner GDI.

Muligheten til å bygge murer er tatt vekk i C&C3, mest sannsynlig fordi C&C3 er kjappere enn de foregående C&C-titlene, og tvinger spillerene til å spille offensivt, ikke mure seg inne. Tempoet på C&C3-kamper online minner mer om StarCraft enn Tiberian Sun.

Kane Edition er spesialutgaven av spillet. Den har et ar ekstra brett og en bonus-DVD med bakomfilmer og lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...