elling10 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei Har planer om å kjøpe mobil til en 9 åring. Er på jakt etter en telefon som " tåler litt " har kamera, og er av grei kvalitet. Ønsket fra hun som skal ha den, er at den har vippe deksel. Har kikket litt på Sony Ericsson 2310i, Nokia 2760 og Nokia 6085. Er det noen som har tips eller synspunkter ??? Hadde tenkt på en pris på rundt 1000 kroner. Skal ha ring kontant abonnement, så jeg kan ha litt kontroll :-) Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Du får ikkje mobil med det ein kan kalle bra kamera til 1000,- , men tvilar på biletkvaliteten har so mykje å seie for ein 9-åring. Her er jo nokre: Sony Ericsson Z310i Sony Ericsson Z530i Sony Ericsson W300i ( Hadde det vore snakk om mi subjektive meining, ville eg foresten sagt at 9 år kanskje er litt tidleg for å ha mobil ) Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Du får ikkje mobil med det ein kan kalle bra kamera til 1000,- , men tvilar på biletkvaliteten har so mykje å seie for ein 9-åring.Her er jo nokre: Sony Ericsson Z310i Sony Ericsson Z530i Sony Ericsson W300i ( Hadde det vore snakk om mi subjektive meining, ville eg foresten sagt at 9 år kanskje er litt tidleg for å ha mobil ) Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Du får ikkje mobil med det ein kan kalle bra kamera til 1000,- , men tvilar på biletkvaliteten har so mykje å seie for ein 9-åring.Her er jo nokre: Sony Ericsson Z310i Sony Ericsson Z530i Sony Ericsson W300i ( Hadde det vore snakk om mi subjektive meining, ville eg foresten sagt at 9 år kanskje er litt tidleg for å ha mobil ) hadde selv mobil når jeg var 6-7 år så vil ikke påstå at det for tidlig er kjekt for foreldre å kunne få tak i barna sine når de skulle ønske=) når det er sagt har jeg ikke noen vidre tips annet enn kjøp sony ericsson.. er de mest robuste mobilene etter min mening^^ dessuten er de lette å med å gjøre^^ Lenke til kommentar
elling10 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 ( Hadde det vore snakk om mi subjektive meining, ville eg foresten sagt at 9 år kanskje er litt tidleg for å ha mobil ) Er enig, men............... ikke så lett når "alle har" kun 4 i klassen som ikke har telefon :-) Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Alle må få tak på hverandre nå idag, syntes utviklingen er ganske syk egentlig. Lenke til kommentar
Moblifonen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Eller hva med SE W380i? DEb er jo stilig og billig den, du får den i lilla som sikkert passer bra til en jente. Det skal stå DEN, ikke DEb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå