LMH Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ocarina of Time skulle absolutt vore på første, mitt største favorittspel nokonsinne! Likte også Goldeneye beitre enn Perfect Dark, det var noko med det å endeleg ha ei save-fil der det berre sto "007" på. Og multiplayeren, herregud, hugsar eg og broren min måtte slå av sikringa på rommet ein gong for å få alle som var på besøk til å gå, skremmande. Uansett mange herlege spel på den lista! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg fikk tak i en N64 med GoldenEye, Banjo Kazooie, Donkey Kong 64, Diddy Kong Racing til 300kr og kjøpte meg Star Fox Adventures til GameCube for 50kr Konsoller har og alltid hatt dem beste spillene Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 herregud, hugsar eg og broren min måtte slå av sikringa på rommet ein gong for å få alle som var på besøk til å gå, skremmande. Haha ... One of those defining moments ... Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Noe som også er ganske misleading med artikkelen er at bildet av "Super Smash Bros" egentlig er bilde av Super Smash Bros. Melee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå