Dunedain Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Med Super Smash Bros. på en tiendeplass, Mario Kart 64 på en sjetteplass og GoldenEye 007 på en fjerdeplass, så er det ingen tvil om at N64 virkelig hadde sine klassikere, som den dag i dag regnes som noen av de beste spillene som er laget. Her har du X6.no's liste over topp ti: Her kan du se listen! Selv om jeg ikke er helt enig i listen, så syns jeg det var fint å mimre tilbake på gamle dager på gutterommet med N64 Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Mange gode klassikere der ja Synes helt ærlig at Ocarina of Time burde ha toppet den lista jeg, men det er smak og behag. Sinnsykt mange gode spill der! Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tullete liste, Ocarina Of Time skulle vært på førsteplass UTEN TVIL. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 5 av 10 spill utviklet av Rareware, og hadde det vært opp til meg ville Paper Mario vært bytte ut med Diddy Kong Racing. Det sier vel sitt. Nintendos storhetstid var for min del over da Rareware forlot skipet. I dag er Playstation 3 = Spill og Wii = Zelda form min del. Når det er sagt er det som du sier deilig å ta en nostalgitrip tilbake til tiden da Rareware sto for de gode Nintendotitlene. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) De tjente nok stort på det, men det er uansett litt trist at N. solgte Rare til MS. Rare har jo gått helt til hundene på Xbox. For et fall. "Igjen er det tid for å mimre litt om Nintendos legendariske spillkonsoll og dens fantastiske spill." Sier meg ikke direkte uenig, men det er forøvrig litt forunderlig hvordan konsollen betegnes som legendarisk i ettertid - he he... Salgstall samt antall titler er tydeligvis ikke alt! Endret 18. mars 2008 av Syv Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Zelda burde ha toppet listen ja! Menmen, det blir jo subjektivt uansett... Aldri enig i slike lister! Det er særlig 6 spill jeg husker fra denne tiden, og det er disse rangert i rekkefølge over hva jeg mener er best.. Zelda OoT Mario 64 Banjo Kazooie Mario Kart Goldeneye Diddy kong racing Sitat historien - vel … jeg skulle ønske jeg hadde en slik fantastisk fantasi. Eeehm.. Var egentlig historien til Mario så bra? Peach lager en kake, så blir hun bortført av Bowser.. Ikke veldig store greiene vil jeg si men.. Mulig det er kommentarene underveis han tenker på, for de er morsomme.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 N64 må være den beste konsollen ever! Ingenting kan slå Super Mario 64, Donkey Kong, Paper Mario, Mario Kart og Banjo! JA til flere N64 spill på VC! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Perfect Dark og Ocarina of Time skulle byttet plass uten tvil. Men Super Mario 64 må jeg dessverre være helt enig i at det ligger der, det er det eneste spillet jeg vet om som overhode har sjangsen til å dunke Ocarina of Time ned en plass. Men perfect dark synes jeg ikke har nubsjangs så ta 2 plassen fra OoT. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kan ikke si jeg likte rekkefølgen på den listen, men de spillene fortjener definitivt å være på top 10. Savner også Diddy Kong Racing og Majoras Mask, men klarer ikke akkurat finne en plass til dem. N64 var stor ja, men nå mener jeg fortsatt at SNES er tidenes beste. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som veit om noen n64 emulatorer som fungere bra forresten. Fikk meg aldri denne konsolen, veit at en moddet Wii kan emulere n64 gjennom Gamecube homebrew, men funker denne? Har også teste ut n64 emulator på vanlig xbox, men det var ikke serlig bra hakkete og fælt. Har sett at det finnes n64 emulator på psp også, men regner med at denne ikke er noe bedre en den som er på xbox. PS: Spør ikke om noe ulovlig her, fult lovelig og med emulatorer så lenge man betaler for software. Og ja jeg vet om wii sin Virtual Consol. Men lurer poå hvordan jeg kan få spilt alle de n64 spilla som ikke er på VC. Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 robiwan skrev: Noen som veit om noen n64 emulatorer som fungere bra forresten. Fikk meg aldri denne konsolen, veit at en moddet Wii kan emulere n64 gjennom Gamecube homebrew, men funker denne? Har også teste ut n64 emulator på vanlig xbox, men det var ikke serlig bra hakkete og fælt. Har sett at det finnes n64 emulator på psp også, men regner med at denne ikke er noe bedre en den som er på xbox. PS: Spør ikke om noe ulovlig her, fult lovelig og med emulatorer så lenge man betaler for software. Og ja jeg vet om wii sin Virtual Consol. Men lurer poå hvordan jeg kan få spilt alle de n64 spilla som ikke er på VC. Anbefaler Project 64 :] http://www.emulator-zone.com/doc.php/n64/project64.html Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Eller hvorfor ikke ta seg en tur innnom qxl eller finn`? Jeg har veeldig lyst til å kjøpe meg en igjen i alle fall.. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg mener perfect dark var et konge spill. Tror kanskje det er det spillet jeg har brukt mest tid på av alle spill. Mario 64 var også helt sinnsykt bra. Zelda 64 har jeg dessverre aldri prøvd, så der skal jeg ikke utale meg. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Goldeneye var fantastisk, men fikk av en eller annen merkelig grunn aldri fullført Perfect Dark... For øyeblikket ligger spillet et eller annet sted hos søskenbarnet til broren min, som forøvrig hevder han aldri lånte spillet! Det ble mest multiplayer da; var jo grisebra i sin tid... Endret 19. mars 2008 av Syv Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 N64 lever i huset mitt Vi tar oss noen runder Smash eller Goldeneye når vi får sjansen. maskinen er den deiligste Flerspillerkonsollen ever. Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 -Lasse skrev: Zelda 64 har jeg dessverre aldri prøvd, så der skal jeg ikke utale meg. Da har du gått glipp av noe stort O.o Ta kontakt med noen som har det og lån det, anbefales sterkt. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Må bare skryte litt, over at jeg har fått meg N64 igjen! Kjempe stolt! Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Perfect Dark skulle vært øverst spør du meg. Goldeneye er et fantastisk spill, men ikke i nærheten like bra. Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Syvertsen skrev: Perfect Dark skulle vært øverst spør du meg. Goldeneye er et fantastisk spill, men ikke i nærheten like bra. seconded Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Klarer ikke helt å ta artikkelen seriøst når forfatteren var 8 år da spillene ble gitt ut på markedet, samt er ikke helt enig i rangeringen på de forskjellige tittlene. Men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå