vanetten Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Pga at eg bur langt ute i det store intet (sett frå kapitalistiske teleleverandørar sin ståstad), så har eg dessverre per dags dato ikkje moglegheit til å koble til nettet med anna enn ISDN. Eg har 4-5 maskiner som står i nettverk og i dag nyttar eg Windows ICS (Win 2000 versjonen). Det fungerer slik at eg må koble manuelt til maskina som er knytta til nettet for å kunne surfe frå dei andre. Det er og fullt mogleg å krysse av for at den skal koble opp ut frå behov, men då går står nettet på heile tida pga mailprogram, MSN osv. Er såleis ute etter eit godt alternativ der eg kan styre den eine maskina sin internettoppkobling frå alle dei andre. Maskinene køyrer Win 2000 og Win XP. Såg såvidt på eit program som heiter Comtun, men det imponerte lite. Vil gjerne ha det så enkelt som mogleg (slik at til og med ho mor kan klare å kome seg på nettet)... Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 wingate:) http://www.deerfield.com Har fungert for meg tidligere ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå