Gå til innhold

Kulturo: Mer Rambo på gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler han helt går bortifra det, han sier det ikke blir en ny krigsfilm bare. Stallone utenom bare en actionhelt, kommer også med minneverdige dialoger som jeg holder kjært ihvertfall. Dialogene han kommer med både i seneste Rocky og Rambo skulle blitt skrevet i stein og vært i evig minne. Så om det blir bare en dramafilm så skal jeg garantert se den, han har ufattelig mye visdom å komme med utrolig nok :)

Lenke til kommentar

Synes den siste filmen var en herlig brutal blodorgie. Håper ikke han eksperimenterer for mye med suksessformelen, men han vet vel hva han gjør. Den siste Rockyfilmen og den siste Rambofilmen var begge strålende, så jeg må si at jeg har relativt høye forventninger til denne filmen.

Lenke til kommentar
Jack Bauer drar på ferie og Rambo er vikar i ny sesong av 24 - Unrated edition :)

mange gode forslag til komiske parodier her, men forslaget til dotten var faktisk såpass bra at det kunne vært moro å sett på.

 

Eneste "ulemepen" er at de måtte ha døpt om serien til "2"....

Lenke til kommentar
Jack Bauer drar på ferie og Rambo er vikar i ny sesong av 24 - Unrated edition :)

mange gode forslag til komiske parodier her, men forslaget til dotten var faktisk såpass bra at det kunne vært moro å sett på.

 

Eneste "ulemepen" er at de måtte ha døpt om serien til "2"....

Hehe :p

Lenke til kommentar

Hadde vært bra med en film hvor handlingen er lagt til før First Blood pt. 1. Hvor vi ser hvordan Rambo ble soldat, treningen og hvordan det var i vietnam f.eks.

Ellers kan jo Rambo VS. Predator være en idé? Vil Rambo klare seg like bra som "The Dutch"???

Lenke til kommentar
Ellers kan jo Rambo VS. Predator være en idé? Vil Rambo klare seg like bra som "The Dutch"???

Jeg trodde du kødda, men i kontekst med det andre begynte jeg virkelig å tvile. Hvis du mente det der så håper jeg heller at Stallone sklir på en bananskall så ikke noe slikt tull kommer på filmlerretet, NOENSINNE. :)

Lenke til kommentar

Se hvordan Rambo var i vietnam der vi fikk se han ble mer og mer gal hadde vært gøy. Da måtte dem seff også hatt med den scenen som Rambo forteller om i first blood om den bomba som eksploderer og kompisen hans sine tarmer flyr over Rambo^^

 

Hadde ikke vært en dum ide^^

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...