Comma Chameleon Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 NEI! Å gå bort fra det maskuline testosteronkaoset som rambo er kan kanskje være det dummeste han gjør i sin levetid. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tviler han helt går bortifra det, han sier det ikke blir en ny krigsfilm bare. Stallone utenom bare en actionhelt, kommer også med minneverdige dialoger som jeg holder kjært ihvertfall. Dialogene han kommer med både i seneste Rocky og Rambo skulle blitt skrevet i stein og vært i evig minne. Så om det blir bare en dramafilm så skal jeg garantert se den, han har ufattelig mye visdom å komme med utrolig nok Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Synes den siste filmen var en herlig brutal blodorgie. Håper ikke han eksperimenterer for mye med suksessformelen, men han vet vel hva han gjør. Den siste Rockyfilmen og den siste Rambofilmen var begge strålende, så jeg må si at jeg har relativt høye forventninger til denne filmen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Håper den blir mer som den første, og ikke en krigs film. Mer "underdog survival" som First Blood. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jack Bauer drar på ferie og Rambo er vikar i ny sesong av 24 - Unrated edition mange gode forslag til komiske parodier her, men forslaget til dotten var faktisk såpass bra at det kunne vært moro å sett på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Trynet til Rambo når han ikke får pda'en til å virke, priceless. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jack Bauer drar på ferie og Rambo er vikar i ny sesong av 24 - Unrated edition mange gode forslag til komiske parodier her, men forslaget til dotten var faktisk såpass bra at det kunne vært moro å sett på. Eneste "ulemepen" er at de måtte ha døpt om serien til "2".... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jack Bauer drar på ferie og Rambo er vikar i ny sesong av 24 - Unrated edition mange gode forslag til komiske parodier her, men forslaget til dotten var faktisk såpass bra at det kunne vært moro å sett på. Eneste "ulemepen" er at de måtte ha døpt om serien til "2".... Hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Mulig jeg er treig, men hvorfor? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Sly har vel for lite og gjøre på fritiden tenker jeg.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fordi det er sabla gøy å lage film? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fordi det er sabla gøy å lage film? You win a cookie. Stallone gjør vel dette for sin egen skyld. Hadde nok gjort hva jeg ville jeg også. Hvem ville takket nei til å lage og gjøre hva man ville i en ny Rambo film? Håper bare han gjør det rette. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Håper han får med seg en annen 80/90-tallshelt også. Van Damme? Lundgren? Arnold? Norris? Campbell? Lista er... vel, kanskje ikke lang, men den er god. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Men hva med Rocky filmene? Har han sagt noe som helst etter den siste? Er han helt ferdig med det konseptet nå? Lenke til kommentar
stigga Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hadde vært bra med en film hvor handlingen er lagt til før First Blood pt. 1. Hvor vi ser hvordan Rambo ble soldat, treningen og hvordan det var i vietnam f.eks. Ellers kan jo Rambo VS. Predator være en idé? Vil Rambo klare seg like bra som "The Dutch"??? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ellers kan jo Rambo VS. Predator være en idé? Vil Rambo klare seg like bra som "The Dutch"??? Jeg trodde du kødda, men i kontekst med det andre begynte jeg virkelig å tvile. Hvis du mente det der så håper jeg heller at Stallone sklir på en bananskall så ikke noe slikt tull kommer på filmlerretet, NOENSINNE. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Se hvordan Rambo var i vietnam der vi fikk se han ble mer og mer gal hadde vært gøy. Da måtte dem seff også hatt med den scenen som Rambo forteller om i first blood om den bomba som eksploderer og kompisen hans sine tarmer flyr over Rambo^^ Hadde ikke vært en dum ide^^ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Rambo vs Rocky noen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Eller bare la det være som det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg