datamaskin Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vi har trådløst nettverk hjemme. Plutselig idag klarer jeg ikke komme meg inn på det. Det vil si at jeg logger meg på helt normalt og alt ser fint ut. Men så står det ''henter nettverksadresse''. Til slutt kommer det opp en melding: Windows- Systemfeil Det finnes en IP-adressekonflikt med ett annet system på nettverket Det er bare min PC nettet ikke fungerer på. Andre bærbare PC-er på huset funker nettet fint på. Noen som vet? Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vi har trådløst nettverk hjemme. Plutselig idag klarer jeg ikke komme meg inn på det. Det vil si at jeg logger meg på helt normalt og alt ser fint ut. Men så står det ''henter nettverksadresse''. Til slutt kommer det opp en melding: Windows- Systemfeil Det finnes en IP-adressekonflikt med ett annet system på nettverket Det er bare min PC nettet ikke fungerer på. Andre bærbare PC-er på huset funker nettet fint på. Noen som vet? ville gått på instillingfer påpcn din, og så krysse av for automqatisk ip adr, fo jeg tror du har skrevet inn enfast iptil den maskinen. eriallefall det du skriver sympomene på. Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Å hvor finner jeg det alternativet? Instillinger--> også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå