Ansiktets fjes Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei! Jeg har et realtek lydkort innebygget i PC-en. I går ble det plutselig noe tull med det, jeg skulle snakke med en kammerat på skype. Og da kom alt på skjedde på PC-en min for eksempel vist jeg så an video på youtube så kom lyden fra videoen "hos han". Jeg lurer på om jeg har stilt på noe eller hva jeg kan gjøre for å stille tilbake? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) kontrollpanel -> lyder og lydenheter -> fanen lyd og deretter på volum -> alternativer -> egenskaper -> innspilling og trykk deretter ok. der kan du velge mikrofon eller sette lyden helt ned på "what you hear" eller noe som ligner. Endret 17. mars 2008 av Maxila Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg fant frem til der mkan kan stille på input? (Det var der jeg kom, har engelsk så kan ha gjort feil) Men jeg fant ikke "what you hear" Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Merkelig, mulig det heter noe annet hos deg. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg har XP, kan være derfor... Går ut i fra at du har vista med den hardarwaren din ;P Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Har xp jeg også edit: la til et bilde som forklarer litt bedre enn meg Jeg har et creative lydkort så er kansje litt anderledes navn på det, så du kan jo teste deg litt frem med noen av de andre som står der. Endret 17. mars 2008 av Maxila Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Hmm... Da har jegt sikkert "gått feil". Så jeg klarer det ikke Men takk for at du prøvde å hjeøpe Edit: Jeg prøvde det du viste, men det virket ikke på grunn av at jeg ikke har "what U hear" tingen... Endret 17. mars 2008 av Salbu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå