Dinsdale Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ifølge et intervju vil Reggie Fils-Aime anonnsere noe helt fantastisk på E3. Kilde Hva det er kan bare spekuleres i, eller er det noen som vet? Wii fit, Mario Kart og Smash Bros er "out there", så dette er spennende. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Noe annet enn Mario eller Zelda? Nei, utenkelig fra Nintendo! Neida, har ikke peiling jeg. Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 The gamer is gonna be excited and the expanded audience is gonna be excited Håper på et nytt Zelda (som godt kan være litt vanskeligere en Twilight Princess), men den kommentaren hinter litt mye om noe Wii Sports/Play/Fit opplegg. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tviler sterkt på Zelda. Reggie er kjent for å hype ting, så jeg har min tvil om at det er fryktelig stort. Men det har lenge gått rykter om Pilotwings og Kid Icarus. Dette virker mest logisk med tanke på at han nevner at Nintendo vil satse på sine nøkkeltitler. Selv tror jeg mest på Disaster: Day of Crisis. På tide vi får dette nå. Vi har ikke sett dette i levende live, bare filmer. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Viss det er Wii Sports 2 "uuu får ett storspill" så kan bare Nintendo drite og dra.. Utenom Mario kart og Brawl skal jeg ha ingen mer Wii spill, altfor dårligt utvalg tror faktisk dem 2 spillene blir dem siste spillene jeg kjøper i Wii sin levetid, alle dem andre spillene er akkurat ikke min type spill! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kanskje star fox, eller luigi's mansion 2 Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Håper på Star Fox eller Disaster:DoC Håper ikke på et nytt Kid Icarus spill Alle sier det er bra osv, men selv hata jeg det til NES. (Blame me but dont flame me) Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Håper på et Zelda-spill som går en ny retning, f.eks. en mer voksent og mørkere utgave, men tipper Reggie snakker om StarFox eller Donkey Kong. Når jeg tenker meg om hadde et Pokemon MMORPG ikke vært feil Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (...)and the expanded audience is gonna be excitedNja... skeptisk Håper det blir Starfox eller Donkey Kong, et nytt F-Zero hadde jo også vært morsomt Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Å nei... Jeg tenkte akkurat noe veldig fælt. Jeg så på alle svarene i denne topicen og blandet sammen noe av det og SER FOR MEG NÅ: Wii Fit: Featuring Star Fox Team (Som jo kunne vært mulig ifølge good ol' Reggie! Men VELDIG usannsyblig) Ugh... *Shivers* Uansett, back on topic, jeg håper på et skikkelig storslått og fint Star Fox spill. Hadde passa bra på Wii det altså! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ja, Er nokk Star fox, Kid icarus, DK, Zelda eller wii sports 2 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hvorfor nevner folk Wii Sports 2? Det er ingen "hardcore"-tittel. Angående ikke-spillere så tror jeg også vi gamere skal ha øynene oppe for hva Nintendo kommer med på årets E3. Kan bli mye interessant, tross i at det kanskje ikke er akkurat hva dere ser etter. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nytt kirby + kirby collectro pack med alle kirby spilla opp igjennom tidene. Det hadde vert elsk ;o Lenke til kommentar
Syv Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Head tracking? "Noe helt fantastisk" er nok ikke et spill; vil tippe det er en genial tilleggsfunksjon til maskinen som f.eks at maskinen skaper en følelse av ekte 3D Oppdatering: Heh, etter å ha lest kilden er det faktisk et spill det er snakk om - "There's gonna be a big game for the holiday that gamers will want," ... Uansett, Pilotwings eller Wave Race ville vært fantastisk! Begge titlene er store klassikere på N64 for min del - slev om jeg faktisk aldri eide noen av de (de ble riktignok leid ofte - ikke spør) Endret 18. mars 2008 av Syv Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hehe.. Stereoscopic 3d-ryktene lever fremdeles ser jeg. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) "The gamer is gonna be excited and the expanded audience is gonna be excited." Med resten av røklet inkludert kan det da ikke være snakk om en gammel konsollklassiker? Endret 18. mars 2008 av Syv Lenke til kommentar
Agg Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Helt sikkert bare oppgulp av noe gammelt, slik de har lagt seg for vane å gjøre... Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Et skikkelig snasent DK adventure spill hadde vært helt konge! De forrige DK spillene i den stilen var jo skikkelig knall. Jeg håper virkelig det er det.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Hvorfor tror alle at det største som kan skjer er at Nintendo gir ut en gammel NES eller GC perle i ny drakt? Er det spennende da? Det ligner jo ikke Nintendo å presentere gamle nyheter som "svære". Nei, for min del håper jeg han snakker om noe helt nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå