Gå til innhold

Ekstern harddisk og Dell Latitude D600 problemer

Anbefalte innlegg

den eksterne hardisken min funker ikke på min bærbare pc (dell latitude d600) det som skjer er at når jeg pluggern i så går den fram og tilbake. (detter ut, og kommer inn igjen da) harddisken er en western digital (150gb). den funker fint på alt annet.. det jeg tror kanskje er problemet er at den ikke får nok strøm på d600'n er veldig usikker.

takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den eksterne hardisken min funker ikke på min bærbare pc (dell latitude d600) det som skjer er at når jeg pluggern i så går den fram og tilbake. (detter ut, og kommer inn igjen da) harddisken er en western digital (150gb). den funker fint på alt annet.. det jeg tror kanskje er problemet er at den ikke får nok strøm på d600'n er veldig usikker.

takk for all hjelp :)

Ja USB portene på D600 leverer ikke nok strøm til å drive en extern hd alene. Har selv en D600 og hadde selv samme problem en gang i tiden. Du må nok ha extra strømforsyning for å få dette til å fungere. (eller evt bruke den extra usb kabelen som følger med på noen hd kabinetter så du bruker 2 usb porter for å få nok strøm til disken.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...