Coffey Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Syntes denne fortjener en liten post. En som mangler et våpen i på et av Ratchet And Clank spillet, og spør etter hjelp på denne måten: på ''ratchet and clank 3'' har jeg alle våpnene untatt etthvor finner jeg det? hvordan? vær så snill å svar noen som vet? Veldig lett å hjelpe han etter de beskrivelsene Endret 17. mars 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 haha, hvilket våpen er det ene han mener tro Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 haha, hvilket våpen er det ene han mener tro Det han ikke har vel. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Irriterer meg over folk som er såppas dumme at de ikke skjønner at de må gi mer info enn det der.. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 I går falt en del av bilen min når jeg kjørte. Hvor mye koster det å fikse det? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 I går falt en del av bilen min når jeg kjørte. Hvor mye koster det å fikse det? 6.784,32 kr. Enkel nok den der. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Irriterer meg over folk som er såppas dumme at de ikke skjønner at de må gi mer info enn det der.. Irriterer meg over folk som ikke heller kan ta slikt med et smil å få fyren til å føle seg dum Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ja var kanskje litt drøyt av meg og kalle han dum(mente det ikke ), men man burde skjønne såppas at man må oppgi mer info.. Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Han vet jo ikke hva våpen han mangler. Hvis du vet at det skal være 7 forskjellige ting i en sekk(du vet ikke hva de tingene er), men du fant bare 6. Da hadde ikke du visst hva som manglet. Samme her; hadde han hatt det våpenet han manglet, hadde han ikke hatt bruk for det. Ikke ta posten min serriøst, fordi det var den ikke Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Haha :!: Jeg kjønner jo nesten hvilket våpen han mener... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Haha :!: Jeg kjønner jo nesten hvilket våpen han mener... RYNO eller den dyretransformeren sikkert Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Men det er jo ganske klart egentlig, som Gamlemor sa, det er jo selfølgelig det han ikke har, det burde jo han vite selv. Men vent, kanskje han egentlig ikke er sikker på om han egentlig mangler noen våpen, men trenger hjelp til å finne ut det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå