Tor Rasmussen Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 I dag kjøpte jeg mer DDR. Er nå oppe i 1 Gb Ram, og lurer derfor på om pagefila er nødvendig ? Hvis ikke, hvor lite kan jeg sette den til ? Og, hvor var det jeg stilte størrelsen på den. Control Panel -> ??? Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Vilket OS kjører du? Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Du kan i utganspunktet slå av virtuelt minne, men det er ikke å anbefale hvis du har lite RAM. Men med 1 GB ser jeg ingen grunn til at du kan prøve å slå det av eller sette page-fila til minimal størrelse (som Windows tillater). Det verste som kan skje er at maskinen går tregt, eller går i heng. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Selv om du disabler pagefilen så vil windows bruke en liten pagefil når det trengs Lenke til kommentar
eiga Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Og, hvor var det jeg stilte størrelsen på den.Control Panel -> ??? PageFilen endrer du her i WIN2000: win + pause --> Avansert --> YtelesesAlternativer --> Endre Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 I XP: Høyreklikk på My Computer-->Advanced-->Under "Performance" trykker du på Settings-->Advanced-->Change. Så er du der Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Takker for svar. Beklager at jeg glemte å ta med at OS er XP, men nå har jeg fått alt jeg trenger. C: disken min med OS'et på begynner å bli liten, og da så jeg at det var en del å hente på pagefile som var på 768 mb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå