krwl Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Den medfølgende programvaren som gjør at man kan overføre bilder, se live-view, osv. via USB-kabelen fungerer ikke på min Vista-maskin. Har installert greiene på CD-en, men får en feilmelding om at PC-en ikke finner 'driveren' når kameraet er koblet til. Forslag? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hvilket kamera ? Det kan være en ide å laste ned oppdateringene fra Caon sine web-sider. Tom Lenke til kommentar
diax Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg slet med det samme når jeg skulle installere på en maskin med Vista. Gjør som Tom sier og last ned alle oppdateringer så fungerer det fint. Lenke til kommentar
krwl Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 40D. Hvilke oppdateringer? Regnet ikke med at 3mnd. gammel programvare trengte oppdateringer.. Lenke til kommentar
Climber Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kameraet kom vel i august i fjor, om jeg ikke husker helt feil, så jeg synes ikke det er så unaturlig at det har kommet noen oppdateringer. Du finner dem her. Husk å velge OS først. Lenke til kommentar
krwl Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Alle oppdateringer er i boks.. men Vista klarer fremdeles ikke å finne driveren/kommunisere med kameraet?? Lenke til kommentar
10owen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei Hos meg fungerer det uten problemer med vista, så det er nok ikkje vista som skaper problemer i dette tilfellet. Det står jo og på installasjonscden at det også er for vista. Men eg meiner å huske at det sto noe om at man IKKJE måtte ha kameraet tilkoblet ved installasjon av programvaren ? Foreslår at du avinstallerer all programvaren igjen og begynner på nytt. 10owen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå