Sagacious Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Trenger en slange av typen her. For å lange slike: Poenget er at det må være akkuratt den typen slange for at det skal passe til den nye MCW50Ten min som skal kobles til koolance. Så hvis det er noen i Trondheim, eller som går på NTNU(Gløs) som jeg kan få kjøpe 20cm av så hadde dette vært fint. :smile: PS: Grunnen er at vannkjølinga mi har ikke vært opperativ i over 1mnd og de nye pumpene mine kommer i morgen og da kunne det vært greit å få satt sammen alt på en gang. Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hvis det er 10mm du trenger har eg ligende en del. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 hvis det er 10mm du trenger har eg ligende en del. Jeg tror jeg har det! men se her: Du trenger denne slangenhttp://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=T...150706&toc=5477 Hvis det er denne adapteren du bruker så skal Koolance slangen passe på den. http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=J...oc=5471Koolance -- mvhRegards Hans Petter Faale Så det er ikke indre diameter på slangen som er spesielt, men tykkelsen. Sikkert standar i alle Swiftech systemer. Hvis du ser på bildet i den første "posten" så har jeg lagd disse, men slangen var ikke tykk nok... Hvis det er riktige typen du har så kommer jeg på besøk Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 nei har ikkje så tynn. Men i mitt system har eg samme type til radiatoren (8mm). Den passer perfekt inni 10mm slange, bare og ha på litt silicon for å vera sikker på at det er tett. Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 du får sikkert kjøpt på TESS, der er mange slanger der og så får du 24% rabatt når du går på NTNU det gjorde eg. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 du får sikkert kjøpt på TESS, der er mange slanger der og så får du 24% rabatt når du går på NTNU det gjorde eg. Kan du si meg hvor TESS ligger? :-? Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Tess ligg her. Ikke så vanskelig å finne. Lenke til kommentar
khan_ Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Clas Olsson på solsiden har jo et greit utvalg i pvc-slanger. Okei pris også.. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Har fått slange, tak i slange nå via microplex. Det visate seg å være feil slange det som var nevnt av Microplex tidligere i tråden. Takk for hjelp. Njaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå