fredlund Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Finnes det et program som kan lese data på en defekt cd? Har lagret endel filer og program, men nå klarer ikke cd-rom å lese fra skiven. Gjelder bare den ene skiven, så cd-rom'en er ok. Vet ærlig talt ikke om det lar seg gjøre, men hvis noen har tips så tas de imot med stor takk. Fred. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 CD Data Rescue kanskje? vet ikke hvor, bruk litt google:) brukte en demo en gang, tror det het noe sånt som CD Recovery. Kunne ikke hente ut filer fra demo, men den klarte i det minste å lese hva som lå på cd'en. Lenke til kommentar
starcatcher Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det finnes utstyr for å polere ned plata slik at riper blir mindre/forsvinner. Kollegaen min har en slik greie. Du smører plata med et stoff, deretter legger du plata inn i tingesten og begynner å sveive som faen. Typisk noe du får kjøpt på Clas Ohlson. Kanskje noen kan bidra med et navn på denne utenomjordiske dingsen? Ærna Lenke til kommentar
starcatcher Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 hÆ? Jeg skrev f**n og så blir det snudd om til "skitt"? Den var det kraft over. Saft Suse! Ærna Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 fram med dremmelen og polerings utstyr.. har prøvd den eg.. *ler* menne.. cd-recovery som duden lengre oppe her snakte om.. den funke den ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå