Svendsen Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Leiter etter ei side som jeg kan sjekke mail på, samme om det er fra online.no eller mitt egent domene Altså et sted jeg kan stille inn POP3 og SMTP Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Du kan skjekke bla. i Opera... også i Internet explorer, mener jeg. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Du kan skjekke bla. i Opera... også i Internet explorer, mener jeg. Det jeg mente var om det fantes ei side som eksisterer liksom som om denne var noe www.webmail.com Lenke til kommentar
Gothmog Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Ikke at jeg skal uttale meg så altfor kraftig akkurat nå, men AKKURAT nå så funker ikke http://www.webmail.com engang Men du kan jo alltids lage deg en crappy yahoo-mail og sette inn Pop3 og SMTP der (tror ihvertfall at SMTP skal funke også) Lenke til kommentar
Neme Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Leiter etter ei side som jeg kan sjekke mail på, samme om det er fra online.no eller mitt egent domene Altså et sted jeg kan stille inn POP3 og SMTP Så vidt jeg vet er POP og webmail to ganske forskjellige ting. POP er for e-post programmer som laster ned e-mail din og fjerner den fra Webmailen din. Online.no har webmail, men de har også egne POP/SMTP servere. Your choise Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 hvorfor har folk en tendens til å være så j.. vansklige her inne... skal bare klage aldri komme med et bra svar Det jeg prøver å spørre om er et sted på nettet jeg kan sjekke mailen min uanset host eller PO3 innstillinger. altså IKKE et noe program jeg må laste ned for da kan jeg bruje outlook Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 www.softmail.com hadde hvertfall både pop og smtp-server før. Hadde en konto der engang for mange år sida. Prøv det Da fikk man email [email protected] Lenke til kommentar
Neme Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hvorfor har folk en tendens til å være så j.. vansklige her inne... skal bare klage aldri komme med et bra svar Det jeg prøver å spørre om er et sted på nettet jeg kan sjekke mailen min uanset host eller PO3 innstillinger. altså IKKE et noe program jeg må laste ned for da kan jeg bruje outlook Men hva skal du med POP på webmail ? Du kan sjekke din online.no e-mail på http://epostleser.online.no/ Btw: Vi klager ikke, du må bare være mer spesifik. Eller kanskje du ikke vet selv hva du vil Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 det er ikke online mail jeg skal sjekke jeg skal sjekke den som tilhører domenet mitt som jeg skreiv øverts. Også så jeg kan sjekke hvem som helst sin mail Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei Sendsen! Det kan virke som om det ein mailreader.com du tenker på. For uten om epostleser.no som er nemnt kan du bruke til dømes denne som heiter sobihob. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Problemet er at hvis du bruker et POP basert webmail system så laster den ned emailen fra serveren din. Hvis du derimot bruker en IMAP server så bare leser den mailen uten å slette den. Altså den bare leser mailen men den forblir inne på mail serveren (IMAP serveren). Søk på www.hotscripts.com og finn et webmail system med støtte for IMAP. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Sqirrel mail fungerer perfekt til dette formålet. Finnes på hotscripts.com Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Sqirrel mail fungerer perfekt til dette formålet. Finnes på hotscripts.com Jupp Squirrelmail (nb stavemåten..) er vel det beste web-mail som jeg har prøvd. BK-media har installert det på sine webhoteller som jeg har og fungere utmerket. Eneste "problemet" er at du _må_ lære deg ordet squirrel Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Leiter etter ei side som jeg kan sjekke mail på, samme om det er fra online.no eller mitt egent domene Altså et sted jeg kan stille inn POP3 og SMTP Jeg bruker www.mail2web.com. Mvh. Magnus Lie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå