Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-sigaretten endelig i Norge!


Melisma

Anbefalte innlegg

Ett håp for alle røykere som ikke klarer å slutte :D En elektrisk sigarett!

Sigaretten, som blir rød på tuppen når den tennes, varer i opp til 350 trekk, tilsvarende 30 sigaretter. Den er også å få med ulik styrke, for å ta hensyn til røykere som prøver å slutte. Prisen for et sett ligger på rundt 500 norske kroner.

 

Woman24

KK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha :p

 

Jeg klarte heldigvis slutte helt av meg selv, men har likevel ikke lyst til å slutte og festrøyke. Det går jo ikke an å drikke øl uten å røyke vel? :blink: Så da hadde det jo kanskje funka med en elektrisk sigarett.. Men håper man kjenner at man trekker ned i halsen, ellers er hele vitsen borte for meg ihvertfall.. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hmm, vet det finnes nikotinfri snus for de som vil ha noe under leppa. Om noen her kjøper, post gjerne en test av denne el sigaretten! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Først nikotin og tobakksfri snus så dette.. hva blir det neste? alkoholfri vodka? (finns det går jeg og legger meg..)

 

 

Det finnest alkoholfri vin og øl da :!:

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Skulle jeg kjøpt en slik e-duppeditt tror jeg at jeg hadde kjøpt den professor-pipa. :D

 

Men vanndamp + nikotin kan da umulig smake som ekte røyk? Jeg mener, med all den tjæra og de tusenvis av rare stoffer og partikler, dette må jo være en viktig del av smaken på røyken?

Lenke til kommentar
Blant annet er den mye rimeligere å bruke, den brenner ikke og produserer derfor ikke kreftfremkallende stoffer. Brukeren får dessuten ikke tjærestoffene, CO2 og andre farlige substanser/gasser i seg. Den inneholder nikotinampuller med tobakksmak

 

En startpakke koster 599 kroner.

 

Startpakke inkluderer: 1 e-sigarett, 2 oppladbare batterier, 1 lader, 5 ampuller høyt, norsk bruksanvisning.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest misstia
Ett håp for alle røykere som ikke klarer å slutte :D En elektrisk sigarett!
Sigaretten, som blir rød på tuppen når den tennes, varer i opp til 350 trekk, tilsvarende 30 sigaretter. Den er også å få med ulik styrke, for å ta hensyn til røykere som prøver å slutte. Prisen for et sett ligger på rundt 500 norske kroner.

 

Woman24

KK

 

Hei!

 

Jeg kjøpte el-sigaretten fra Gamucci, og er imponert over resultatet, den funker godt for meg som har vært fast røyker i snart 30 år! Det eneste er at jeg føler jeg må suge litt krafigere for å få hele følelsen i halsen når jeg trekker ned, men det fins jo forskellige styrker og jeg er ikke sikker på hva jeg fikk i start pakken. Anbefales på det sterkeste. Nå gleder jeg meg virkelig til jeg skal på et offentlig sted, der jeg skal trekke fram denne her og røyke.. hehehe.. er virkelig spent på reaksjonen :)

 

Misstia

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg kjøpte el-sigaretten fra Gamucci, og er imponert over resultatet, den funker godt for meg som har vært fast røyker i snart 30 år! Det eneste er at jeg føler jeg må suge litt krafigere for å få hele følelsen i halsen når jeg trekker ned, men det fins jo forskellige styrker og jeg er ikke sikker på hva jeg fikk i start pakken. Anbefales på det sterkeste. Nå gleder jeg meg virkelig til jeg skal på et offentlig sted, der jeg skal trekke fram denne her og røyke.. hehehe.. er virkelig spent på reaksjonen :)

 

Venninne av importøren eller importøren i egen person

 

Fixed.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...