sagosen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Heisann, tenkte det kanskje hadde vore greit med ein egen tråd (kanskje sticky?) der folk kan legge ut bytte-ønsker. Er ikkje alle som har råd til å gjere spela sine til hyllefyll etter runding. Så, eg for min del har lyst til å bytte Assasin's Creed mot eit 2-player co-op på-ein-maskin-spel, gjerne Army Of Two f.eks. Eller kom med tilbud. PM funker, men skriv gjerne svar så andre også kan sjå kva spel du har inne og evt bytte om eg ikkje er interessert i akkurat det du har å tilby. Eier følgende spel fra før: Resistance - Fall Of Man Motorstorm Ratchet & Clank Ninja Gaiden Sigma Sounds good? Interesserte? Bor forresten i Oslo. Endret 17. mars 2008 av sagosen Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Knall bra tråd. Moderator, ikke steng. Plz Ønsker å bytte følgende: Heavenly sword Asssassin's Creed Resistance fall of man Motorstorm Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Knall bra tråd mener jeg også. Har følgende spill å bytte vekk: Pro Evolution Soccer 2008 Skate Burnout Paradise Send pm til meg med bytteforslag:) Plis ikke steng:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Søren da, det er jo ikke noe aktivitet på bruktmarkedet. Har hatt en annonse der med PES2008 i et par måneder, ingenting skjer. Legger det ut her i denne tråden og jeg har fått en deal om å bytte det vekk i Heavenly Sword med Janerikn etter 2-3 min. Men sorry, burde ha fulgt reglene ;( Men PES2008 er ivertfall borte og har Skate og Paraise igjen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Er ikke opp til meg..syns tråden er en god idè eg,men... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg har den ny Gran Turismo:) Noen som vile bytte til seg det? Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Er ikke opp til meg..syns tråden er en god idè eg,men... Ja skjønner. Tråden er jo kjempe bra, men blir nok stengt;( (Håper ikke) Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kan kanskje bytte: Motorstorm Shark tale (Xbox 1) NFS: Carbon Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Ah damn, skal lese reglene asap, dette var nesten litt pinlig.. Men det er tydeligvis eit ønske om ein slik tråd, så kanskje bruktmarkedet burde ha sin egen tråd generelt? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #9: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Vennligst benytt bruktmarkedet for kjøp, salg og bytte. Reaksjoner på moderering gjøre pr. PM/melding. Endret 17. mars 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg